دستگيري عامل انتشار تصاویر غیراخلاقی در تلگرام در کرمانشاه
کد خبر: ۲۴۸۷۰
تاریخ انتشار: 2016 January 18    -    ۲۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۵
 سرهنگ علي شفيعي گفت: در پي شكايت خانمي جوان مبني براين كه در شبکه اجتماعي تلگرام با تعدادي از همکاران و بستگان خود يک گروه ايجاد کرده و شخصي ناشناس عضو اين گروه شده و اقدام به ارسال تصاوير مستهجن و غيراخلاقي، همچنين توهين و فحاشي به وي کرده که موجب هتک حيثيت و خدشه دار شدن آبرويش شده است، لذا موضوع در دستور كارشناسان پليس فتا قرارگرفت.

وي بيان داشت:پس از بررسي‌هاي تخصصي و مستندبرداري از تمام محتويات مجرمانه پروفايل مذکور،نسبت به شناسايي صاحب آن اقدام و نهايتاً در بررسي‌ها مشخص شد صاحب و ايجاد کننده پروفايل مورد نظر در استان کرمانشاه اقامت دارد.

سرهنگ شفيعي تصريح کرد: کاراگاهان اين پليس با هماهنگي مقام قضائي، متهم را که خانمي بود دستگير و به پليس فتا انتقال داده شد.

گفتني است،در بازجويي هاي به عمل آمده متهمه ابتدا منکر هرگونه بزه انتسابي شد و حتي اقدام به حذف مدارک و مستندات از حامل داده خود کرد،اما کارشناسان خبره اين پليس تمام مدارک را بازيابي و در برابر وي قرار دادند ،بنابر اين متهمه با مشاهده مستندات و محتويات پروفايل خود اعم از استعلامات انجام گرفته، تصاوير و محتواي مجرمانه به جرم خود اعتراف کرد.

اين مقام انتظامي علت وقوع چنين جرائمي را در اعتقادات هر فرد و خانواده‌اش دانست و به متخلفان فضاي سايبري هشدار داد هر گونه ترويج مطالب غيراخلاقي در بستر اينترنت که موجب انحراف و گمراهي شهروندان شود، از چشمان تيزبين پليس فتا پنهان نخواهد ماند و گردانندگان آن ها در کمترين زمان ممکن شناسايي و تحويل مراجع قضائي مي شوند
پايگاه خبري پليس
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار