قیمت خودروهای خارجی 10 میلیون تومان ارزان شد
کد خبر: ۲۱۷۷۰
تاریخ انتشار: 2015 December 20    -    ۲۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۰
bato-adv
bato-adv
رئیس اتحادیه نمایشگاه داران اتومبیل تهران اعلام کرد: بهای خودروهای خارجی در بازار به دلیل ورود مدل های جدید 10 میلیون تومان کاهش یافت.

غلامحسین قاسمیان درباره بازار قیمت خودروهای داخلی وخارجی گفت: اجرای طرح واگذاری خودرو با وام 25 میلیونی ، بهای برخی محصولات داخلی را افزایش داد.
بگفته وی این در حالی است که به دلیل ورود محصولات خارجی با مدل 2016 به بازار ، بهای خودروهای خارجی 2015 و پایین تر حدود 10 میلیون تومان کاهش یافته است.

آثار رکود در بازار خودرو

رئیس اتحادیه نمایشگاه داران اتومبیل در ادامه به موضوع رکود بازار خودرو اشاره کرد و گفت: متاسفانه این موضوع موجب شد تا برخی از نمایشگاه داران بطور موقت فعالیت خود را متوقف کرده و یا تغییر شغل دهند.

وی افزود: رکود بازار و کاهش تعداد خرید و فروش خودرو امکان پرداخت مالیات را از نمایشگاه داران گرفته اما متاسفانه سازمان امور مالیاتی بدون توجه به این موضوعات هر سه ماه مالیات‌های خود را مطالبه می‌کند.

وی افزود: پرداخت مالیات نمایشگاه داران را با مشکلات متعددی مواجه کرده است و این امر باعث تعطیلی برخی از نمایشگاه های فروش اتومبیل شده است.

رئیس اتحادیه نمایشگاه داران اتومبیل در ادامه گفت: وام 25 میلیون تومانی تاثیری در بازار نداشته است و این موضوع بیشتر موجب رونق فعالیت شرکت های خودرو ساز شد نه نمایشگاه داران.
وی در پایان تاکید کرد: علاوه بر خودروهای صفر ، رکود در بازار خودروهای دسته دوم هم وجود دارد که امید داریم که تا پایان سال این شرایط بهبود یابد.
تجارت نیوز
bato-adv
bato-adv
نام:
ایمیل:
* نظر:
bato-adv
bato-adv
آخرین اخبار
bato-adv