اعتصاب سراسری 24 ساعته پزشکان درایتالیا
کد خبر: ۲۱۳۹۱
تاریخ انتشار: 2015 December 16    -    ۲۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۰
bato-adv
bato-adv
پزشکان ایتالیایی با برگزاری این اعتصاب خواستار بهبود شرایط کاری و استخدامی برای تضمین ارائه خدمات درمانی طبق مقررات اروپایی در جهت حفظ کیفیت درمان بیماران و منابع لازم در قانون ثبات اقتصادی شدند.
حدود 200 هزار پزشک در پی فراخوان اتحادیه کاری این بخش، از صبح امروز (چهارشنبه) به مدت 24 ساعت دست از کار کشیده و تنها خدمات ضروری و اورژانس انجام می دهند.
در پی این اعتصاب سراسری حدود دو میلیون ویزیت دکتر در خطر لغو قرار گرفته و 40 هزار عمل جراحی نیز به بعد موکول شد. پزشکان بیمارستان ها، متخصصان کلینیکی و پزشکان آزاد، مدیران بهداشتی و دامپزشکان خدمات ملی بهداشت و درمان در این اعتصاب شرکت کرده اند و در شهر رم نیز نشستی در بیمارستان سان کامیلو برگزار شد.
برگزار کنندگان این اعتصاب خواستار بهبود شرایط بهداشت و درمان عمومی و الگوی جدید مدیریتی که به استقلال و صلاحیت آنها احترام بگذارد، شدند. فدراسیون پزشکان خانواده نیز اعلام کرد که هنوز این کشور یک طرح سازمانی برای خدمات درمانی ملی ندارد. اتحادیه کاری چی جی ای ال نیز با تاکید بر بی توجهی دولت به مساله بهداشت و درمان ، خوستار یک برنامه استخدامی برای پاسخ گویی به مقررات اروپایی شد.

ایرنا
bato-adv
bato-adv
نام:
ایمیل:
* نظر:
bato-adv
bato-adv
آخرین اخبار
bato-adv