شاعر همجنسگرای ایرانی بر فراز آسمان خراش های اسرائیل + تصاویر
کد خبر: ۲۱۱۰۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2015 December 14    -    ۲۳ آذر ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۰
پیام فِیلی، شاعر همجنسگرای ایرانی پس از خروج از ایران، بیش از یک سال است در ترکیه زندگی می کند. اکنون رویای دیرینه این به اصطلاح شاعر، برای سفر به اراضی اشغالی فلسطین به واقعیت تبدیل شده است. "پیام فیلی" پس از ورود به تل آویو گفت: هنوز باور نمی کنم اینجا هستم. وی همچنین مدعی شد دشمنی دولت ایران با رژیم صهیونیستی بر او اثری ندارد.

این شاعر خود فروخته در حالی که روی بام یکی از آسمان خراش های تل آویو قرار دارد، با افتخار عکس گرفته است. "آدی لیبرمن،" دوست صهیونیست وی گفت: "پیام فیلی بالاخره موفق شد یک روادید سه ماهه دریافت کند؛ اما در تلاش است مدت بیشتری را در اراضی اشغالی فلسطین سپری کند."

پیام فیلی بارها از رژیم صهیونیستی و صهیونیستهای اشغالگر به دلیل دفاع آنها از همجنسگرایان، حمایت کرده است. وی نویسنده 9 کتاب است که همه آنها آشکارا به بحث همجنسگرایی می پردازد. پیام فیلی در سال جاری میلادی، نخستین بار یک ترجمه عبری از کتاب "من سبز می شوم، میوه می دهم، انجیر" خود را منتشر کرد. کتاب وی با این جملات آغاز می شود: "من 21 سال دارم. من همجنسگرا هستم..."

وی در ماه ژوئیه (4 ماه پیش) در مصاحبه با وبسایت "ان آر جی" گفت بسیار دلش می خواهد به سرزمینهای اشغالی سفر کند. پس از این گزارش، وزیر فرهنگ رژیم صهیونیستی در نامه ای از وزیر داخلی این رژیم خواست با صدور روادید، اجازه سفر پیام فیلی را به تل آویو صادر کند. پیام فیلی که بارها همجنسگرا بودن خود را به شکل عمومی مطرح کرده بود، مورد حمایت رژیم صهیونیستی قرار گرفته است.




خدمت
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
آنتی دلواپس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۳
1
8
اگر درست یا غلط بودن همجنس بازی رو بذاریم کنار، باید واقعاً دید علت روانی روی آوردن به این کار چیه!؟ مثلاً بنده که تا حالا با جنس مخالف رابطه عاشقانه‌ای نداشتم، اصلاً به همجنس بازی نمیتونم فکر کنم، چون اصلاً چندشم میاد!!!!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۴
1
2
اخه حیف نیست تایناک وقتشو صرف این آدم های لجنی می کنه که اعتراف می کنن به عملی که انجام اون کار عرش خداوند را می لرزانه
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار