لحظه به لحظه زندگی شما در معرض چشم زخم است
کد خبر: ۲۰۳۵۴
تاریخ انتشار: 2015 December 07    -    ۱۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۱
در واقع نیرویی واقعی و خطرناک است که دامنگیر عده ای از انسانها شده و باعث از بین بردن و مریض شدن آنها می شود؛ گاهی اوقات هم این نیرو به حدی قوی است که صدمات جبران ناپذیری به پیکر موجودات می زند.
لحظه به لحظه زندگی شما در معرض چشم زخم است! چشم زخم حق است و در قرآن ذکر شده چرا که خداوند می فرماید:«وَ إِنْ یَکادُ الَّذینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَ یَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ».
 
می توان به جرات گفت قوم یا نژادی در دنیا نیست که با واژه چشم زخم آشنایی نداشته باشد اما عده آن را دروغ و خرافات می دانند ولی در واقع نیرویی واقعی و خطرناک است که دامنگیر عده ای از انسانها شده و باعث از بین بردن و مریض شدن آنها می شود؛ گاهی اوقات هم این نیرو به حدی قوی است که صدمات جبران ناپذیری به پیکر موجودات می زند.
 
لحظه به لحظه زندگی شما در معرض چشم زخم است!
 
روانشناسان می گویند در ذرات بدن ما اشعه هایی وجود دارد که هر کدام کاری مخصوص خود را انجام می دهد اما یک سری از افراد بطور ناخوداگاه براین امواج تمرکز کرده و تاثیر می گذارند که این امواج از طریق چشم آ نها بر فرد یا شی بخصوصی وارد شده و باعث از بین رفتن شی یا فرد می شود.

بعنوان مثال به خانه شما مهمانی وارد می شود در گوشه اتاق ظرف بلورین بسیار زیبای دارید مهمان در یک لحظه با آن خیره می شود در این لحظه مهمان اشعه های بدن خود رابه طور نا خواسته فعال کرده و به سوی شی ارسال می کند و ظرف متلاشی می شود در این لحظه است که شما امواج منفی را بسوی او  و یا شی ارسال می کنید که این امواج باعث ناراحتی یا مریضی و یا صدمه دیدن فرد می شود.
 
لحظه به لحظه زندگی شما در معرض چشم زخم است!
 
این حکایت، حکایت چشم زخم در دنیای واقعی بود اما حالا اینقدر حضور ما در اینترنت و شبکه های اجتماعی پر رنگ شده که چشم زخم از دنیای واقعی به دنیای مجازی کوچ کرده است. خانه هایمان پر شده از بیماریها و مشکلات، طلاق، مرگ و میر که حتی دلیل این همه بدی در زندگی مان را نمی دانیم، دلیل این همه بدی و اتفاق خودمان هستیم تعجب نکیند چرا که نیازی نیست دیگران بدانند که آیا من در زندگی مشترکم با همسر خود خوشبخت هستم یا نه! نیازی نیست از غذا یا نوشیدنی خود عکس بگیریم آن را برای گروهها بفرستیم و چاشنی اش کامنتی با عنوان" ممنونم تاج سرم" اضافه کنیم.
 
لحظه به لحظه زندگی شما در معرض چشم زخم است!
 
نیازی نیست مردم بدانند کجا رفته اید یا از کجا می آیید، دلیلی ندارد جزییات زندگی تان را برای دیگران مشخص کنید چرا که دنیای مجازی برای این ساخته نشده که ما شرایط زندگی مان را به رخ دیگران بکشیم. هر کس توانایی رفتن به سفرهای دور دنیا را ندارد، هر مردی وسعش نمی رسد به همسرش هدیه های گرانقیمت دهد، هر کسی نمی تواند به رستوران ها و کافی شاپ های لوکس شهر برود و هر ماه یک ست لباس بخرد.
 
چرا یک خانم باید  از جهیزیه چند میلیونی دخترش فیلم و عکس بگیرد و در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارد تنها به دلیل اینکه حس حسادت فرد مورد نظر را برانگیزد! هیچ فکر کرده اید شاید دختری پدر ندارد که برای جهیزیه اش سنگ تمام بگذارد؟ می خواهید به چه کسی فخر بفروشید؟نمی دانم در ذهنتان چه می گذرد فخر فروشی یا .... اما سعی کنید اول برای اینکه آه کسی گریبان گیرتان نشود و دل کسی را نسوزانید و دوم بخاطر دور ماندن از چشم زخم رازهای زندگی و خانواده تان را پیش خودتان نگاه دارید و سفره دلتان را برای شبکه های اجتماعی باز نکنید.
  باشگاه خبرنگاران
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار