غافلگیری طرفداران رونالدو از مدل موی جدیدش در اینستاگرام
کد خبر: ۱۸۰۵۸۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2020 May 28    -    ۰۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۰
کریستیانو رونالدو از مدل موی جدید خود رونمایی کرده و از طرفدارانش در اینستاگرام در این مورد نظرخواهی کرده است

کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی یوونتوس که در دوران حضورش در رئال مادرید معمولا عادت داشت که موهایش را کوتاه کند، حالا در یووه سعی می کند که مدل موهای متفاوت و نسبتا عجیبی را تست کند.

بازیکن پرتغالی که قبل از دوران قرنطینه، با بستن موهایش از پشت جلب توجه کرده بود حالا از مدل موی جدیدش در اینستاگرام رونمایی کرده است که تیپی متفاوت و جوانانه تر دارد و موهایش را بلند کرده تا ظاهری متفاوت را برای خودش انتخاب کند.

ستاره پرتغالی تصویری سلفی از خودش با مدل موهای جدیدش با صورتی کاملا جدی منتشر کرده و از هوادارانش پرسیده است :" مورد تایید است؟" که البته اکثر نظرات هوادارانش مثبت بوده است و از تغییر ظاهر ستاره تیمشان استقبال کرده اند.

مارسلو یکی از دوستان صمیمی رونالدو در رختکن رئال مادرید با شکلک خنده نوشته است که از چهره جدید کریستیانو خوشش آمده است و داگلاس کاستا هم تیمی برزیلی فعلی رونالدو نیز چندین شکلک کامنت کذاشته تا نشان بدهد که او هم از این چهره جدید خوشش آمده است.

کریستیانو رونالدو هفته گذشته به تمرینات گروهی یوونتوس برگشت تا آماده بازگشت لیگ ایتالیا شود. به نظر می رسد که لیگ ایتالیا از هفته پایانی خرداد از سر گرفته شود.

غافلگیری طرفداران رونالدو از مدل موی جدیدش در اینستاگرام

بهداشت نیوز

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
کیان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
0
0
نه که خیلی خوشگل بود الآنم خوشگل تر شد
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار