جریمه سنگین کلیسا برای فروش محلول کرونا
کد خبر: ۱۷۹۵۵۸
تاریخ انتشار: 2020 May 16    -    ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۴
یک کلیسا در استرالیا به دلیل فروش محلولی خطرناک که ادعا شده کرونا را درمان می‌کند به پرداخت بیش از 150 هزار دلار جریمه محکوم شد.

به نقل از صدای استرالیا: یک کلیسا در استرالیا به دلیل فروش محلولی خطرناک که ادعا شده کرونا را درمان می‌کند به پرداخت بیش از 150 هزار دلار جریمه محکوم شد.

یک کلیسا در استرالیا به دلیل فروش محلولی خطرناک که ادعا شده کرونا را درمان می‌کند به پرداخت بیش از ۱۵۰ هزار دلار جریمه محکوم شد.

این کلیسا با نام The Genesis II Church of Health and Healing Australia به طور غیر قانونی محصولی را با نام “محلول معدنی معجزه آسا” به فروش می‌رسانده و مدعی بوده است که این محلول می‌تواند بیماری‌هایی همچون کرونا، سرطان و ایدز را درمان کند.

انجمن کالاهای درمانی استرالیا چندین بار به این کلیسا در مورد خطرناک بودن این محلول هشدار داده و گفته بود که مصرف این محلول که سدیم کلریت (از ترکیبات استفاده شده در مایع سفید کننده) است، براس سلامتی خطرناک است.

گزارش‌ها حکایت از آن دارند که این محلول همچنان از طریق وب‌سایت MMS Australia به صورت آنلاین به فروش می‌رسد.

گفته شده است که مارک گرنون، مدیر این کلیسا چند روز پیش از اینکه دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در خصوص موثر بودن ضد عفونی کننده‌ها در درمان کرونا اظهار نظر کند، به او در این خصوص نامه نوشته بود.

برترین ها

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار