پیش بینی عجیب کرونایی کاخ سفید +عکس
کد خبر: ۱۷۸۵۰۲
تاریخ انتشار: 2020 May 05    -    ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۶
کاخ سفید پیش بینی کرده است میزان مرگ و میر ناشی از کرونا به روزی ۳۰۰۰ نفر می‌رسد
کاخ سفید پیش بینی کرده است میزان مرگ و میر ناشی از کرونا به روزی ۳۰۰۰ نفر می‌رسد

توئیت کیل گریفین خبرنگار ام اس ان بی سی: نیویورک تایمز درخبری فوری اعلام کرد: دولت ترامپ به صورت محرمانه پیش بینی کرده است موارد مرگ و میر ناشی از ویروس کرونا در چند هفته آینده به طور فزاینده‌ای افزایش خواهد یافت و در اوایل ژوئن به حدود ۳۰۰۰ مورد یعنی تقریباً ۲ برابر میزان کنونی که حدود ۱۷۵۰ مورد است، خواهد رسید


یک رسانه آمریکایی گزارش داد که دولت آمریکا در حالی قصد بازگشایی اقتصاد این کشور را دارد که خود پیش‌بینی می‌کند ظرف چهار هفته آینده میزان مرگ‌ومیر بر اثر کرونا در آمریکا به سه هزار نفر در روز خواهد رسید.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، نشریه آمریکایی نیویورک‌تایمز روز دوشنبه با استناد به یکی از اسناد داخلی دولت آمریکا گزارش داد که کاخ سفید در حالی به دنبال بازگشایی اقتصاد آمریکاست که خود پیش‌بینی می‌کند که تا اول ماه ژوئن (۱۲ خرداد) میزان مرگ‌ومیر بر اثر کرونا ممکن است به سه هزار نفر در روز نیز برسد.

بر اساس سندی که نیویورک‌تایمز منتشر کرده، این پیش‌بینی دولت آمریکا مبتنی بر الگو‌های آماری مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌ها در آمریکا (CDC) و نمودار‌های ارائه شده از سوی آژانس مدیریت بحران فدرال این کشور است. در این الگو‌ها و نمودار‌های آماری، پیش‌بینی شده است که در پایان ماه جاری میلادی تعداد موارد ابتلا به ویروس کرونا در آمریکا به ۲۰۰ هزار نفر در روز افزایش خواهد یافت.

بر اساس آخرین آمار‌های رسمی منتشر شده از سوی نهاد‌های دولتی آمریکا، تاکنون حدود ۱.۲ میلیون نفر در این کشور به ویروس کرونا (بیماری کووید-۱۹) مبتلا شده‌اند که از این تعداد بیش از ۶۹ هزار نفر جان باخته‌اند.

آمریکا از لحاظ تعداد مبتلایان و قربانیان ویروس کرونا، با اختلاف فاحشی نسبت به سایر کشور‌ها در رتبه نخست جهان قرار گرفته است.
تسنیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار