سرنخ‌هایی از کشتار جوجه‌های یک روزه پیدا شده است
کد خبر: ۱۷۶۹۶۲
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: 2020 April 18    -    ۳۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۰
رئیس خبرگزاری صدا و سیما با انتشار توییتی از پیگیری موضوع کشتار جوجه‌های یک روزه خبر داد.

روز گذشته ویدئویی در فضای مجازی دست به دست شد که در آن مردی بر روی تعداد زیادی از جوجه‌های یک روزه ایستاده است و به طرز وحشیانه‌ای اقدام به جا به جایی آن‌ها می‌کند؛ به علاوه در ادامه این ویدئو میلیون‌ها جوجه به وسیله کامیونی در چاله‌ای ریخته شده و با تراکتور زنده به گور می‌شوند.

این ویدیو واکنش بسیار شدید کاربران فضای مجازی را به دنبال داشت. سید مهرداد سیدمهدی رئیس خبرگزاری صدا و سیما با انتشار توییتی از پیگیری این موضوع و یافتن سرنخ‌هایی در این باره خبر داد.

سیدمهدی کشتن میلیون‌ها جوجه را مسبوق به سابقه دانست و اعلام کرد که امروز درباره پیگیری‌های این خبرگزاری درباره این ویدئو، گزارش‌هایی ارائه خواهد شد.

در ادامه متن و توییت منتشر شده توسط رئیس خبرگزاری صدا وسیما را مشاهده می‌کنید:

" از دیشب ماجرای ویدئو‌های منتشر شده درباره جوجه‌های یکروزه را پیگیری کردیم و به سرنخ‌هایی رسیدیم. امیدوارم این سرنخ‌ها درست نباشد، اما ظاهرا ماجرا مسبوق به سابقه هم بوده. همکاران من در خبرگزاری صدا و سیما امروز پیگیری‌های خود را ارائه خواهند کرد. "

سرنخ‌هایی از کشتار جوجه‌های یک روزه پیدا شده است

باشگاه خبرنگاران

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محمد حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۳۰
0
5
هر شخص ونهاد یا مسولی این عمل شنیع را انجام داده باید به سزای عملش برسد امداد قوه قضایی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۳۱
0
4
آقا سید مگه محتکران لیمو که مشخص شد و اسامی آنها را داشتند چکار کردند گزارش دیشب اخبار را دیدی یارو با پررویی می گفت ما نمی توانیم اسامیشان را اعلام کنیم ......آخه اگه تو این احتکار شیتیل نمی گرفتی زیر بلیط این محتکرها نبودی و اسامیشان را همان موقع به دادگاه می دادید و دستگیرشان می کردند
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۳۱
0
1
ظاهر یکی از مدیران ارشد فکر میکنه هر کی یه عمل غیر انسانی را فیلمبرداری کنه و مردم و مسئولان را در جریان بگذاره باید دستگیر و دادگاهی بشه ظاهرا این مدیر از قوه قضائیه خواسته هرکسی ماجرای جوجه کشی را فیلمبرادی کرده را دستگیر کنند
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار