شلاق برای توهین‌کنندگان به طبیبِ کتاب‌سوز
کد خبر: ۱۷۰۳۵۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2020 February 09    -    ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۲
یک رسانه فارسی زبان در خبری مدعی صدور حکم شلاق برای سه پزشک به اتهام توهین به عباس تبریزیان (متخصص طب اسلامی و سنتی) شده است.

یک رسانه فارسی زبان در خبری مدعی صدور حکم شلاق برای سه پزشک به اتهام توهین به عباس تبریزیان (متخصص طب اسلامی و سنتی) شده است.

این رسانه در ادامه نوشت: کانال تلگرامی عباس تبریزیان، روحانی که خود را پدر طب‌اسلامی می‌نامد و کتاب مرجع پزشکی هاریسون را به آتش کشید، حکمی را منتشر کرد که در آن سه پزشک با شکایت وی به اتهام «توهین از طریق فضای مجازی» هر یک به ۶۰ ضربه شلاق محکوم شده‌اند.

در حکم شعبه۱۳۶ دادگاه کیفری دو مشهد آمده به استناد قانون مجازات اسلامی و به اتهام توهین از طریق فضای مجازی به عباس تبریزیان، هر یک از این سه پزشک به ۶۰ضربه شلاق محکوم شده‌اند اما به دلیل فقدان سابقه کیفری و امید به اصلاح آنها، اجرای مجازات‌ شلاق‌شان به مدت یک سال تعلیق می‌شود.

برترین ها

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
1
5
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ببخشيد! شايد ايشان فردا مدعي شدند ملت اگر سرشان را در چاه توالت كنند دردشان دوا مي شود!!!!!!!!!!! دليل طبي هم دارند!! يا اينكه اگر ملت گوش ندهند ايشان را هم شلاق مي زنند!!!!
خبر سر كاري است يا اينكه ملت سركارند!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| |
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
همین حالا هم ایشان چنین ادعایی دارند، برای درمان خیلی از بیماریها عنبرنسارا(پشکل الاغ) توصیه میفرمایند. سازمان نظام پزشکی اگر از پزشکان خود در قبال حکم شلاق سه پزشک دفاع نکند بیعدالتی بزرگی در حق پزشکان میکند .
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار