عشق مثال زدنی زوج سالخورده مبتلا به کرونا به یکدیگر +عکس
کد خبر: ۱۷۰۰۱۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2020 February 05    -    ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۶
عشق و محبت زوج سالخورده چینی مبتلا به کرونا به یکدیگر در آخرین لحظات زندگی آن‌ها به سوژه رسانه‌های این کشور تبدیل شد.

عشق خالص و حقیقی زمان نمی‌شناسد، به عبارت دیگر با گذشت زمان نه تنها هرگز کمرنگ نمی‌شود بلکه تبدیل به عشقی ناب می‌شود. مانند عشق و محبت زوج سالخورده مبتلا به کرونا که انتشار ویدئویی از آن‌ها در فضای مجازی خبرساز شده است.

عشق مثال زدنی زوج سالخورده مبتلا به کرونا به یکدیگر! +عکس

در این ویدئو این زوج ۸۰ ساله چینی در حالی که در بیمارستان و روی دو تخت در نزدیک یکدیگر دراز کشیده اند دیده می‌شوند. در ویدئوی منتشر شده این مرد و زن سالخورده مبتلا به ویروس کرونا که آخرین لحظات زندگی مشترک خود را تجربه می‌کنند با یکدیگر خداحافظی می‌کنند.

این ویدئو با کپشن " معنی یک زوج چیست؟ خوش و بش و خداحافظی دو بیمار ۸۰ ساله مبتلا به کرونا ویروس در ICU بیمارستان برای آخرین بار" در توئیتر منتشر شد. این ویدئو پس از انتشار واکنش بسیاری از کاربران را به همراه داشت. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: «دیدن زجرکشیدن این زوج سالخورده بسیار وحشتناک است. به نظر می‌رسد اوضاع از کنترل پزشکان و پرستاران حاضر در اتاق کاملا خارج شده. منون از اشتراک گذاری این ویدئو.» کاربر دیگر نیز نوشت: «وفاداری ستودنی. آن‌ها سالیان سال در غم و شادی‌ها در کنار یکدیگر حضور داشتند و اکنون به اتفاق هم این زندگی را بدورد می‌گویند.»

باشگاه خبرنگاران

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۶
0
0
خوش به حالشون با هم میرن
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار