طرز تهیه بقچه چینی، غذایی خوشمزه و شیک
کد خبر: ۱۶۸۷۶
تاریخ انتشار: 2015 November 05    -    ۱۴ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۰
نودل را در ظرفی قرار دهید و مقداری آب جوش روی آن بریزید تا حدی که روی نودل را بپوشاند، بعد از سه دقیقه نودل آماده می‌شود.
مواد لازم برای 4 نفر

1 بسته نودل
2 /1 عدد فلفل سبز بزرگ
1 پیمانه کرفس خلال شده
2 /1 پیمانه هویج خلال شده متوسط
1 پیمانه قارچ خلال شده
1عدد پیاز خلال شده
1 پیمانه جوانه ماش
1 سینه مرغ خلال شده (به دلخواه)
خمیرفیلو به تعداد لازم
نمک و فلفل به میزان لازم
4/1 پیمانه سویا سس
تره یا پیازچه برای تزیین بقچه
روغن مخصوص سرخ کردن به میزان لازم

طرز تهیه بقچه چینی، غذایی خوشمزه و شیک

طرز تهیه:
1 نودل را در ظرفی قرار دهید و مقداری آب جوش روی آن بریزید تا حدی که روی نودل را بپوشاند، بعد از سه دقیقه نودل آماده می‌شود.
2 روغن را در تابه بریزید و روی حرارت بگذارید. پیاز را در آن بریزید و تفت دهید و مرغ خلالی (در صورت تمایل) را هم بریزید تا نرم شود.
3 هویج، کرفس، قارچ و فلفل سبز را هم به تابه اضافه کنید. هم بزنید تا سبزیجات کمی نرم شود. در انتها جوانه ماش را اضافه کنید. نمک و فلفل هم بیفزایید و تابه را از روی حرارت بردارید .
4 خمیر فیلو را به شکل مربع ببرید. از مایه سبزیجات و کمی نودل روی خمیر قرار دهید. خمیر را به‌صورت بقچه جمع کنید و با تره یا پیازچه دور آن را ببندید. تمام بقچه‌ها را به همین صورت آماده کنید.
5 در ظرفی نسبتا گود روغن بریزید وروی حرارت بگذارید. بقچه‌ها را در روغن سرخ کنید. بعد از سرخ شدن بقچه‌ها را از داخل روغن بیرون بیاورید و روی دستمال حوله‌ای آشپزخانه قرار دهید تا روغن اضافی گرفته شود.در ظرفی که می‌خواهید غذا را در آن سرو کنید، کمی سس سویا بریزید و بقچه‌های سرخ شده را روی آن بچینید.

آشپزی مثبت
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار