عامل واژگونی اتوبوس تهران-گنبد مشخص شد
کد خبر: ۱۶۷۴۷۰
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: 2020 January 09    -    ۱۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۶
این اتوبوس دارای معاینه فنی معتبر بوده است.

مدیرعامل اتحادیه شرکت‌های تعاونی مسافربری کشور گفت: از دست رفتن ترمز اتوبوس به علت نقص فنی و سرعت گرفتن اتوبوس در شیب، عامل واژگونی اتوبوس مسیر تهران-گنبد در بامداد امروز بود.

به گزارش فارس، احمدرضا عامری درباره حادثه واژگونی اتوبوس مسیر ‌تهران-گنبد در منطقه دوآب سوادکوه که بامداد امروز رخ داد، اظهار داشت: این حادثه به علت خالی کردن ترمز رخ داده است و راننده در مسیر شیب‌دار به علت از دست دادن ترمز، قادر به کنترل اتوبوس نبوده است.

مدیرعامل اتحادیه شرکت‌های تعاونی مسافربری کشور تأکید کرد: این اتوبوس دارای معاینه فنی معتبر بوده است.

عامری ادامه داد: این اتوبوس سن بالایی نداشت و تولید سال ۱۳۸۴ بود و راننده هم راننده با تجربه و مجربی بود، اما همین نقص فنی و از دست رفتن ترمز و افزایش سرعت اتوبوس در شیب، به وقوع سانحه منجر شد و اتوبوس به پایین جاده رفت.

مدیرعامل اتحادیه شرکت‌های تعاونی مسافربری کشور با بیان اینکه در این حادثه راننده نیز جان خود را از دست داده است، اضافه کرد: متأسفانه در این حادثه‌ حدود ۱۹ ‌نفر جان باختند ‌و ۲۴ نفر هم مصدوم شدند.

بنابراین گزارش این اتوبوس متعلق به تعاونی شماره ۲ بوده است.

عصرایران

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
0
0
برو خودتو فیلم کن. خالی کردن ترمز برای خودرو های دهه 80 میلادی به بعد معنی نداره. داغ کردن بعلت ترمزهای مداوم شاید عامل حادثه بوده باشد. انهم راننده اگر ماهر بوده باشه قطعا با تعویض دنده یا سایش به کناره های جاده میتوانست اتوبوسش را نگهدارد. متاسفانه کیفیت آموزشهای رانندکی بسیار ضعیف است و داشتن گواهینامه اصلا ملاک مهارت در رانندگی نیست .
احسان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
0
2
اونقد دروغ شنيديم نميدونيم چي درسته چي غلط
نامی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۰
0
0
مملکت عجایب اینجاست جالبه بدونید عمر مفید موتورسیکلت از نظر راهور هشت ساله که اولا موتور خیلی کمتر نسبت به وسیله نقلیه عمومی استفاده مبشه حادثه ای بده راکبش فقط خود صاحبشه. الان موتور سیکلتا از پراید گرونترن واستهلاکشون کمتر ولی اتوبوس که هر روز حداقل 1000 کیلومتر تو جاده پیمایش داره ده سال عمر مفید در نظر گرفته شده البته این نظر غیر کارشناسی بیشتر بخاطر عداوت راهور با موتورسیکلته که البته بهترین راه حل ترافیکه شهر های بزرگه یادمه معون وقت راهور در یکسالی تو برنامه تلویزیونی از موتوذر بنام آلت قتاله نام میبرد شما بگیر رو تا ته مدیریت و برنامه ریزی این راهور
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار