حرکت عجیب مجریان «من و تو» علیه تتلو+عکس
کد خبر: ۱۶۶۵۵۷
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: 2019 December 31    -    ۱۰ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۰
ماجرا از این قرار است که فرانک سلیمانی و بهاره گلزاری دو تن از مجریان من و تو روز گذشته لایو گذاشتند و خب تا اینجای کار اتفاق خاصی نیفتاده! مساله اینجاست که جایی در اواسط لایو این دو، فرانک نام سگی که سرو صدایش می‌آید را می‌گوید: تتلو! سگی که احتمالا متعلق به بهاره است.

 ماجرا از این قرار است که فرانک سلیمانی و بهاره گلزاری دو تن از مجریان من و تو روز گذشته لایو گذاشتند و خب تا اینجای کار اتفاق خاصی نیفتاده! مساله اینجاست که جایی در اواسط لایو این دو، فرانک نام سگی که سرو صدایش می‌آید را می‌گوید: تتلو! سگی که احتمالا متعلق به بهاره است. ماجرا از این قرار است که فرانک سلیمانی و بهاره گلزاری دو تن از مجریان من و تو روز گذشته لایو گذاشتند و خب تا اینجای کار اتفاق خاصی نیفتاده! مساله اینجاست که جایی در اواسط لایو این دو، فرانک نام سگی که سرو صدایش می‌آید را می‌گوید: تتلو! سگی که احتمالا متعلق به بهاره است.
این را داشته باشید تا یادآوری کنیم که چند سال قبل تتلو در واکنش به انتقادات سالومه سیدنیا او را در یک قطعه زالومه خطاب کرده بود. حالا باید منتظر واکنش تتلیتی‌های همیشه در صحنه باشیم. البته تتلو در روزهای اخیر چند حاشه فوقِ زشت داشته که حتی جایی برای بازگو کردنش نیست.

حرکت عجیب مجریان «من و تو» علیه تتلو+عکس

برترین ها

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
1
37
خبرهای چیپ رو ول کنبن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۱
2
36
این خبر ها چیه میزنی؟؟؟
ناشناس
|
Canada
|
۰۵:۵۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۵
1
5
کلا شما نفهمیدید چه اتفاقی افتاده وقتی میخواند اسمی برای حیوان خونگی انتخاب کنند اسمی را انتخاب میکنند که بهش علاقه دارند و معمولا هم اسم انسان انتخاب می کنند و این کار خیلی مرسومه و هیچ توهین قلمداد نمیشه مثل جکی یا جودی و غیره
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار