ماجرای درآمد ۶هزار میلیارد تومانی تلویزیون
کد خبر: ۱۶۵۹۵۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2019 December 24    -    ۰۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۶
روزنامه سازندگی، امروز، در مطلبی مدعی شده است که صدا و سیما بابت شراکت با یک برند ۶۰۰۰ میلیارد تومان درآمد کسب کرده است.

روزنامه سازندگی، امروز، در مطلبی مدعی شده است که صدا و سیما بابت شراکت با یک برند 6000 میلیارد تومان درآمد کسب کرده است.

این روزنامه به بهانه نقد دستمزدهای میلیاردی برنامه های تلویزیون نوشته است:

«تلویزیون نمایندگان مجلس را بابت رای ندادن به طرح شفافیت آرا زیر سوال می برد، دولت را بابت عدم شفافیت در مسئله ی بنزین شماتت می کند و از همه می خواهد تا مطالبه گری کنند و از حقوقشان کوتاه نیایند. اما وقتی نوبت به خودش می شود از هر نوع شفافیت دوری می کند. تلویزیون قبل هر چیز باید تکلیف قراردادهای خودش را با شرکتی مثل ... مشخص کند و نشان دهد بابت مدت زمانی که به فلان شرکت واگذار کرده چه سهمی دریافت می کند و آیا در آمد بالای شش هزار میلیارد تومانی اش از این شرکت صحت دارد یا نه؟»

برترین ها

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دکتر حقیقی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۳
0
2
البته شفافیت خوبه . ولی آخه می شه ؟!!!! کدام شرکتی هست که برا تبلیغات 6000 هزار میلیارد بده ؟!!! شرکت اپل نیز این مقدار تبلیغ نمی کنه . یک پیزی بگویید که با عقل جور در بیاد .
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار