سقط جنين غيرقانوني در زير پوست شهر
کد خبر: ۱۶۱۸۸۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2019 November 12    -    ۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۰
اتفاقات مخفیانه زیادی در جامعه با جدیت در جریان است؛ مسائلی که جامعه نسبت به آن آگاه بوده اما مدارا می‌کند و مسکوت می‌ماند. سقط جنین‌های غیر قانونی از این دست مسائل است، به‌ویژه بارداری‌های نامشروع.

سقط جنين غيرقانوني در زير پوست شهر«تابناک باتو» اتفاقات مخفیانه زیادی در جامعه با جدیت در جریان است؛ مسائلی که جامعه نسبت به آن آگاه بوده اما مدارا می‌کند و مسکوت می‌ماند. سقط جنین‌های غیر قانونی از این دست مسائل است، به‌ویژه بارداری‌های نامشروع. سقط‌هایی که این روزها زیر پوست شهر یا شاید همین بیخ گوشمان در حال اتفاق افتادن است و تاسف‌بار اینکه بسیاری از آنها در مراکز غیرقانونی و بدون مجوز صورت می‌گیرد و هزار و یک آسیب و عوارض همراه دارد.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۱
0
0
تعزیراتیه چی میگه این وسط؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۲
1
0
سقط جنین باید باشه. بچه آدم عروسک نیست که بدنیا بیاد و بزاریش لب طاقچه و تماشایش کنی و ازش لذت ببری.یک انسان نیازهای مختلفی داره از روزیکه نطفه اش بشته میشه وبعداز تولد تا آخر مرگش.خوردو خوراک ابتدایی ترین نیاز یک انسان است که متاسفانه بخش اعظم مردم ما در امرار معاش با سختیهای زیادی روبروهستند.مهمترازمقوله خوردوخوراک برآوردن نیازهای عاطفی و تربیت صحیح یک بچه است که بگونه ای انجام شود تا فردمفیدی برای جامعه شود .درجامعه ای که زنان شوهردار برای تانیم مخارج زندگی بنا به سفارش شوهرانشان تن فروشی میکنند چه جایی برای نوزادمعصوم جدیدیست ؟صرف نظر از حرام یا حلال بودن نطفه همان بهتر که جنینی درهمان روزها و ماههای اول سقط شود تا به دنیایی پراز رنج و فقرو سختی بخواهدپانگذارد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار