پست‌های غیراخلاقی بازیکن تراکتور و نفت آبادان دردرسر آفرید +عکس
کد خبر: ۱۵۹۴۱۴
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: 2019 October 15    -    ۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۴

بازیکن تراکتور تبریزو صنعت نفت آبادان به دلیل پست‌های غیر اخلاقی و توهین آمیز محروم شدند.

کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال بیانیه‌ای درباره اقدامات و انتشار تصویر غیر اخلاقی توسط برخی از بازیکنان بیانیه صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

درباره انتشار پست غیر اخلاقی و غیر ورزشی مهدی ببری، بازیکن تیم فوتبال تراکتور و متقابل پست توهین آمی سیروان قربانی، بازیکن تیم فوتبال صنعت نفت آبادان، این کمیته ضمن صدور دستور موقت جهت جلوگیری از فعالیت‌های فوتبالی ایشان پرونده‌ای تشکیل داده و نامبردگان به همراه مدیران عامل باشگاه‌های مربوطه جهت ادای توضیحات احضار شده اند.

کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال از کلیه اهالی فوتبال اعم از بازیکنان، کادر فنی و مسئولان باشگاه خواست تا صرفاً در حوزه تخصص و فنی خود اظهار نظر داشته باشند و اخلاق حرفه‌ای ورزشی را رعایت کنند.

لازم به ذکر است عواقب این چنین اقدامات علاوه بر مسئولیت شخص بازیکن متوجه باشگاه و مدیران باشگاه است که به دلیل عدم آگاهی سازی مناسب باید در قبال رفتار بازیکنان پاسخگو باشند.


پست‌های غیراخلاقی بازیکن تراکتور و نفت آبادانمنبع: مهر

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
عاطفه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۴
3
13
مهدی ببری مگر ایرانی نیست، چرا پرچم ترکیه را گذاشته اونم درست در زمان حمله ترکیه به کردهای سوریه؟ چرا پان ترک ها حق ورود به باشگاه ها، پست های دولتی و غیره را پیدا کردند؟ حرکت خزنده پان ترک ها از موضوع روح الله زم کمتر نیست که اتفاقا باید با حساسیت بیشتری پیگیری شود. سوای بی ادبی این آقا باید دربار این عکس توضیح بده.
ایرانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۴
4
11
ببین یک بازیکن چطور پرچم یک کشور به همراه نیروهای نظامیشو منتشر میکنه و از حمله و اشغالگی اون کشور حمایت میکنه در حالی که کل دنیا بر علیه این اشغالگری و کشتار انسانها ایستاده اند چنین افرادی وابستگی فکری خود به اشغالگران را نشان میدهند و این خیلی خطرناک است
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۴
3
5
همه چی بچه بازی شده
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار