بارش ۲۴۵میلیمتری در املش
کد خبر: ۱۵۹۲۳۶
تاریخ انتشار: 2019 October 14    -    ۲۲ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۲
bato-adv
bato-adv

کارشناس هواشناسی گیلان از روند افزایشی دما از روز سه شنبه خبر داد و گفت: کاهش ابر و پایداری هوا تا پایان هفته ادامه خواهد داشت.

 یوسف میره جینی، کارشناس هواشناسی گیلان با بیان اینکه بارندگی ها در گیلان از عصر روز گذشته آغاز شد و تا ظهر امروز ادامه داشت، اظهار کرد: در حال حاضر آسمان صاف تا کمی ابری است.

وی از بارش 245 میلیمتری باران در شهرستان املش در کمتر از 24 ساعت خبر داد و گفت: از ایستگاه های هواشناسی شهرستان های رضوانشهر، تالش، رودسر و فومن نیز بالغ بر 100 میلیمتر باران گزارش شده است. همچنین گزارش بارش 80 تا 90 میلیمتری در شهرستان های ماسال، شفت و صومعه سرا داشتیم.

کارشناس هواشناسی گیلان با بیان اینکه سامانه ناپایدار از استان خارج شده است، تصریح کرد: آسمان فردا صاف تا کمی ابری خواهد بود و احتمال افزایش دما وجود دارد. همچنین در برخی از نقاط بارش های پراکنده پیش بینی می شود.

میره جینی منجیل با 21 درجه سانتی گراد و جیرنده با 8 درجه سانتی گراد را به ترتیب گرم ترین و خنک ترین نقاط استان طی امروز دانست و خاطرنشان کرد: حداکثر دمای هوای رشت نیز طی امروز به 20 درجه سانتی گراد رسید.

وی از روند افزایشی دما از روز سه شنبه خبر داد و یادآور شد: کاهش ابر و پایداری هوا تا پایان هفته ادامه خواهد داشت. در حال حاضر ارتفاع موج دریا نیز بالاست و از روز سه  شنبه برای فعالیت های دریایی مناسب خواهد شد.

ایسنا

bato-adv
bato-adv
نام:
ایمیل:
* نظر:
bato-adv
bato-adv
آخرین اخبار
bato-adv