اگر بیش از ۴۰ سال دارید این خوراکی‌ها را قطع کنید
کد خبر: ۱۵۶۰۹۷
تاریخ انتشار: 2019 September 10    -    ۱۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۰

با افزایش سن به سراغ این کربوهیدرات‌ ها نرفته یا حداقل مصرف آن‌ها را بسیار محدود کنید.

 با افزایش سن به سراغ این کربوهیدرات‌ ها نرفته یا حداقل مصرف آن‌ها را بسیار محدود کنید، کربوهیدرات‌های فرآوری شده سریع هضم می‌شوند و در نتیجه باعث بالا رفتن سریع قند خون خواهند شد بنابراین سریع خسته و گرسنه می‌شوید.

لبنیات کلسیم زیادی دارند که استخوان‌ها را قوی و سالم نگه می‌دارند همچنین برای تقویت ماهیچه‌ها به شما پروتئین می‌دهند؛ چربی اشباع موجود در لبنیات می‌تواند تأثیر منفی بر سطح کلسترول خون داشته باشد که منجر به بیماری‌های قلبی و التهاب حاد خواهد شد.

نوشابه رژیمی می‌تواند با افزایش سن باعث مشکل برای شما شود؛ نوشابه اسیدی است و می‌تواند مینای دندان را خراب کرده و خطر پوسیدگی را افزایش دهد.
یکی از مواد غذایی مورد نیاز شما سدیم است و این عنصر تعادل کلسیم در بدن را به هم می زند و بافت استخوانی را از بین می‌برد در نتیجه باعث افزایش پوکی استخوان می‌شود.
سدیم می‌تواند باعث شود خسته دیده شوید و محرکی برای نفخ در بدن است، در نتیجه چشم‌های شما پف کرده دیده‌شده و با کم آب شدن پوست مسن تر دیده می‌شوید.
مارگارین از چربی‌های گیاهی ساخته شده است که در حالت عادی در دمای اتاق مایع است و طی یک فرآیند شیمیایی جامد می‌شود؛ . این فرآیند چربی ترانس تولید می‌کند که سطح کلسترول را ناسالم کرده و بیشتر از چربی‌های غیراشباعی مضرند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار