اسنپ دسترسی رانندگان را بست
کد خبر: ۱۵۴۷۲۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2019 August 26    -    ۰۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۰

بر اساس گزارش‌ها و شواهد موجود از دیروز، سوم شهریور ماه، بسیاری از رانندگان اسنپ متوجه غیرفعال شدن اپلیکشن اسنپ خود شدند. آن‌ها با مراجعه و یا تماس تلفنی با پشتیبانی این شرکت، دریافتند برای همکاری با اسنپ باید برنامه دیگر تاکسی‌های آنلاین از جمله تپسی، کارپینو و یا ماکسیم و ... را از گوشی خود حذف کنند تا برنامه آن‌ها فعال شود.

رانندگان هنگام باز کردن اپلیکشن اسنپ، با این اخطار مواجه می‌شوند که امکان استفاده از اپلیکشن اسنپ در حال حاضر برای شما وجود ندارد و برای کسب اطلاعات بیشتر با دفتر شرکت تماس بگیرید.

همچنین در قسمت پشتیبانی رانندگان فایل صوتی قرار دارد که اپراتور در آن صراحتا عنوان می‌کند «برای فعالیت در ناوگان اسنپ لازم است فقط از اپلیکشن اسنپ استفاده کنید. اگر فقط برنامه اسنپ را داشته باشید احتمالا مشکل شما برطرف خواهد شد.»

این دومین باری است که شرکت اسنپ، فعالیت رانندگان در ناوگان خود را منوط به قطع همکاری با دیگر شرکت‌ها کرده است. اتفاقی که بار قبل، ماجرا را به شورای رقابت کشاند و مساله حل شد. چند روز پیش هم شکایت چلیوری از اسنپ‌فود پرونده دیگری برای این شرکت در شورای رقابت باز کرد اگرچه هنوز اخباری از کم و کیف آن در دسترس نیست.

این بار، اما باید منتظر واکنش شرکت‌های تاکسی اینترنتی دیگر ماند و دید این مشکل چگونه حل می‌شود.

اما شرکت‌ها چگونه از وجود دسترسی به اپلیکیشن‌های دیگر روی گوشی کاربران خود مطلع می‌شوند؟ هنگام نصب برخی از برنامه‌ها، از کاربران اجازه گرفته می‌شود که به برخی از اطلاعات گوشی آن‌ها از جمله مدیا، گالری، تماس‌ها و یا دیگر اپلیکیشن‌های نصب شده دسترسی داشته باشند. کاربران هم اصولا هنگام نصب بدون دقت به جزئیات چنین درخواستی را می‌پذیرند و پس از آن شرکت‌ها می‌توانند در مواقع مورد نیاز به برخی اطلاعات دسترسی پیدا کنند و یا بدانند کاربران از چه نرم‌افزار‌هایی استفاده می‌کنند.

رویداد24

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۴
0
1
اتفاقا این اتفاق خوبی است و نشان از پایان هماهنگی تاکسی های اینترنتی با یکدیگر و (و برعلیه راننده و مسافر) و شروع رقابت تجاری واقعی است. شورای رقابت هم بنا به عرف تجاری و عقل سلیم نبایستی مانع شده و بشود.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
10
2
اسنپ با اين رويه داره به آخر خطش ميرسه
مشتري مداري رو به زير صفر داره ميرسونه
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار