چگونه در کسی تأثیر عمیق و ماندگار بگذاریم؟
کد خبر: ۱۵۳۷۸۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2019 September 12    -    ۲۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۰
رفتار شایسته و برخورد با ملاحظه بسیار مهم است. این نکات سال ها پیش هنگام صرف غذا سر میز غذای مادرتان هم مهم بودند و امروز نیز اگر انتظار بسته شدن یک قرارداد کاری یا تأثیرگذاری مثبت و آسان بر دیگران در گردهمایی های اجتماعی را دارید، همچنان مهم و حیاتی هستند.

چگونه در کسی تأثیر عمیق و ماندگار بگذاریم؟

چگونه در کسی تأثیر عمیق و ماندگار بگذاریم؟به گزارش «تابناک با تو»؛ اغلب مردم این گفته را شنیده اند که: «برای ایجاد اولین تأثیر در مردم فرصت دومی وجود ندارد.» اگرچه ممکن است همیشه این جمله را تصدیق نکنید، اما اغلب مردم در عرض اولین دقایق ملاقات با یک شخص، درباره ی شخصیت او قضاوت می کنند. درواقع ظاهر و رفتار، تصویری کلی از شخصیت و توانایی های فرد می سازد.

رفتار شایسته و برخورد با ملاحظه بسیار مهم است. این نکات سال ها پیش هنگام صرف غذا سر میز غذای مادرتان هم مهم بودند و امروز نیز اگر انتظار بسته شدن یک قرارداد کاری یا تأثیرگذاری مثبت و آسان بر دیگران در گردهمایی های اجتماعی را دارید، همچنان مهم و حیاتی هستند. مردم هنوز در حال نظاره کردن رفتارهای شما هستند، اما این نظاره ممکن است برای شما خیلی گران تمام شود. قضاوتی که دیگران در مورد شما می کنند شاید بر آینده ی شما تأثیر بگذارد.

باید نشان دهید آن چه را که شایسته است درک می کنید و به تأثیری که ایجاد می کنید، اهمیت می دهید. اغلب اوقات این رفتار شماست که می تواند رابطه با کاری را ایجاد یا خراب کند. در این جا چند نکته برای کمک به شما در ایجاد یک تأثیر خوب آورده ام:

-برای موفقیت لباس بپوشید. گرچه این گفته پیش پا افتاده به نظر می رسد، اما آن چه می پوشید به دیگران القا می کند چه کسی هستید. بنابراین اگر قصد دارید فرد جدیدی را در شرکت تان ملاقات کنید مسلما جرئت نمی کنید با شلوار راحتی و دمپایی لاانگشتی راهی شوید و یادتان باشد که بهداشت شخصی تان به اهمیت آن چه می پوشید است.

منیع: یک پزشک

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۱
0
3
رفتار شایسته درست، ولی لباس پوشیدن متناسب با محیط انجام می شود، نمی شود لباسی که در مزرعه یا هنگام رانندگی می پوشید را در یک کنفرانس بین المللی هم پوشید
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۱
خب بعدش ...
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار