عضو شورا: مردم از طرح جدید ترافیک شاکی‌اند
کد خبر: ۱۵۰۱۵۶
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: 2019 July 09    -    ۱۸ تير ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۲

عضو شورای شهر تهران نسبت به نارضایتی مردم از طرح ترافیک جدید هشدار داد.

حجت نظری در یکصد و پنجاه و چهارمین جلسه شورای شهر پس از ارائه گزارش معاون حمل و نقل و ترافیک درباره طرح ترافیک خطاب به وی گفت: اعدادی که شما ارائه می‌دهید با ارقام شرکت کنترل کیفیت هوا متفاوت است. آمار نشان می دهد هوا آلوده تر شده است.

وی در ادامه افزود: این مصوبه شورای ترافیک است و به مردم اطلاع دهید که مقصر تنها شورای شهر و شهرداری نیستند.

نظری با بیان اینکه تعداد زیادی از شهروندان ناراضی هستند، افزود: در زمینه زیرساخت‌ها نتوانستیم حمل و نقل عمومی را ارتقا دهیم و این محدودیت ایجاد شده بدون ارتقا ناوگان حمل و نقل عمومی، نارضایتی مردم را به همراه داشته است.

وی با اشاره به اظهارات پورسیدآقایی درباره نظرسنجی‌های صورت گرفته گفت: ایشان از منظر خودشان نظرسنجی می‌کند و آنطور که خود دوست دارند، موضوع را می‌بیند.

ایلنا

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حمید کلباسی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۸
0
3
همه قوانین به نفع پولدارهاست ؛ در طرح ترافیک جدید خودروهای گران قیمت در تمام ساعات شبانه روز خیابانهای تهران را به یک پارکینگ عظیم تبدیل کرده اند و از جریمه شدن به دلیل بیش از حد مقرر وارد منطقه زوج و فرد سابق شدن هیچ ابایی ندارند اما اقشار ضعیف جامعه باید شلوغی و راه بندان و دود و دم را در اتوبوس واحد و مسافرکش ها تحمل کنند و خفه خون مرگ بگیرند
ناشناس
|
United States
|
۰۰:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۹
0
4
این مسخره بازی ها چیه راه انداختین برای سرکیسه مردم. هر روز یک نقشه میکشید که جیب مردم رو خالی کنید . یعنی چی که میگید میخوای از خونه بیای بیرون اول برو تو سایت تیک امروز رو بزن و ... بعدش هم 20 روز بیشتر توی یک فصل نمیتونی از خونه بیای بیرون وگرنه جریمه میشی! آدم نمیدونه چه روزی اومده بیرون چند روز اومده هی باید بره توی سایت خدا ازتون نگذره
ناشناس
|
United States
|
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۹
0
3
تا زمانيكه شهرداري و شورا شهر فقط به فكر كسب درآمد از محدوديتها هستند ، مشكل حل نميشود
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار