دستفروشان، مأموران سد معبر را در رشت کتک زدند
کد خبر: ۱۵۰۱۵۳
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار: 2019 July 09    -    ۱۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۰

سخنگوی شورای شهر رشت از ضرب و شتم مأموران سد معبر از سوی دستفروشان در این شهرستان خبرداد.

فاطمه شیرزاد در جمع خبرنگاران با اشاره به حادثه روز گذشته در خیابان شریعتی رشت، اظهار کرد: مأموران سد معبر شهرداری رشت دو روز گذشته در این خیابان به یک فروشنده لباس مبنی بر جمع آوری بساط خود از پیاده رو تذکر داده بودند.

ضرب و شتم مأموران سد معبر توسط دستفروشان

وی با بیان اینکه مأموران سد معبر روز گذشته با مشاهده دوباره این فروشنده در این خیابان اقدام به جمع‌آوری بساط وی کردند، افزود: متأسفانه این کار با درگیری لفظی و سپس درگیری فیزیکی و ضرب و شتم مأموران همراه شده است.

سخنگوی شورای شهر رشت با اشاره به مصدوم شدن سه مأموران سد معبر شهرداری در این حادثه، گفت: فروشنده با همراهی دوستان خود به این سه مأمور حمله کرده و آنها را مورد ضرب و شتم قرار داده و مصدوم کرده است.

وی با بیان اینکه این مأموران برای مداوا به مراکز درمانی انتقال یافته‌اند، بیان کرد: یکی از آنها آسیبی جدی از ناحیه سر و صورت متحمل شده و دیگری نیز از ناحیه دست مصدوم شده است.

شیرزاد با تأکید بر لزوم رعایت قانون و احترام به مردم، تصریح کرد: وقوع چنین حوادث تلخی در شأن شهروندان رشت نیست و باید جلوی دوباره این اتفاقات گرفته شود.

گفتنی است روز گذشته نیز در جلسه شورای شهر رشت اعضای شورا خواستار حمایت از مأموران سد معبر شهرداری در مقابل چنین حوادثی از سوی شورای تأمین شهرستان رشت شدند.

ایلنا

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۱
m87
|
United Arab Emirates
|
۰۰:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۹
1
8
دستشون درد نکنه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۹
1
7
همیشه شعبان ......یک بار هم رمضان.............
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۹
0
6
این حوادث در شان مردم رشت نیست ولی کشتن یه انسان بیگناه که از فرط نیازمندی و عدم وجود شغل به دست فروشی روی آورده در شان ماموران شهرداری است...هرچند چهره شهر کمی نازیبا میشود اما چاره چیست؟مشکل از جای دیگر است و من نیز بعنوان یک شهروند اگر برخورد ناعادلانه و مملو از خشونت از سوی یکی از ماموران شهرداری را ببینم مقابلش می ایستم و متقابلا با خشونت از حق هم میهنم دفاع میکنم...این هموطن دست فروش 0/0000001 درصد اندازه مردم یمن و سوریه و فلسطین حق ندارد؟؟از ثروت های عظیم این مملکت که سالیان سال از آن پاسبانی شده تا به نسل های بعد ارث برسد و تا ابد هر ایرانی استفاده کند، یک میلیونیم درصد به این دست فروش تعلق ندارد؟؟؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۹
0
6
از قدیم گفته اند که ایرانی باید گشنه باشه تا سکوت کنه. اما یادش رفته بگه سکوت باید از دو طرف باشه
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۹
0
5
باید بجای جمع آوری دستفروشان امکانات و محل مناسب بشون بدن و الا جمع آوری یه مشت ادم بد بخت بیچاره که هنر نیست البته کارشم اشتباه بوده که با دوستاش درگیری ایجاد کرده
شهروند رشتی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۹
0
1
مامورین سد معبر شهرداری را از کسانی انتخاب کنید تا ضمن داشتن صبر و بردباری در انجام وظیفه خود تبعیض وسایر صفات نامبارک نداشته باشند .متاسفانه آنچه از مامورین سدمعبر رشت مشاهده میگردد تبعیض ومماشات با بعضی افراد مشخص و اعمال ناشایست است که نظارتی بران نیست پیاده روها وحتی قسمتی از خیابانهای توسط دست فروشان اشغال که علاوه بر چهره زشت شهر شهروندان نیز درتنگنا می باشند .متاسفانه کم فروشی وتقلب درکسب وبیسیاری از صفات غیر قابل قبول از این وضعیت برشهروندان تحمیل میگردد که نمونه آن در هیچ شهری مشاهده نمی گردد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار