احتمال تجدیدنظر در طرح ترافیک جدید تهران
کد خبر: ۱۴۹۷۱۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2019 July 05    -    ۱۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۲

معاون فنی و عمرانی فرمانداری تهران گفت: اگر نقاط ضعف طرح جدید زوج و فرد مازاد نقاط قوت آن باشد، قطعا در اجرای آن تجدیدنظر خواهیم کرد.

خبرگزاری فارس: غلامحسین آرام معاون فنی و عمرانی فرمانداری تهران درباره اجرای طرح زوج و فرد (محدوده کاهش آلودگی هوا) و افزایش نارضایتی‌های مردم از این طرح اظهار داشت: این طرح در شروع کار است و هنگامی که یک تغییری ایجاد می‌شود، یکسری تبعات ابتدایی دارد که باید مورد بررسی قرار بگیرد.

وی ادامه داد: به هر حال این طرح باید دو ماه اجرایی شود و نقاط قوت و ضعف آن مشخص خواهد شد، اگر نقاط ضعف زیادی داشته باشد، قطعاً در اجرای آن تجدیدنظر می‌شود و اگر نقاط قوت آن بیشتر باشد، به همین روال ادامه خواهد داشت.

فرمانداری تهران، طرح ترافیک جدید را بررسی می‎کند

آرام ادامه داد: قطعا فرمانداری تهران نیز بررسی و نظارت خود را بر طرح جدید زوج و فرد خواهد داشت و تاکنون نیز در جلسات مختلف چند نقطه ضعف آن را تذکر داده‌ایم، ولی در کل این طرح به یک بازه زمانی دو ماهه نیاز دارد.

معاون فنی و عمرانی فرمانداری تهران تأکید کرد: اگر نقاط ضعف طرح جدید زوج و فرد مازاد نقاط قوت باشد، قطعا تجدیدنظر خواهد شد.

وی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه عوارضی که سال گذشته از طرح زوج و فرد دریافت شد، کی تعیین تکلیف می‌شود، گفت: تاکنون جلسات مشترکی با پلیس، شهرداری تهران و فرمانداری برگزار شد و به توافقات و جمع‌بندی‌هایی رسیدیم که به زودی آن را اعلام خواهیم کرد.

فارس

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۴
1
0
یکی از نقاط ضعف این طرح اینستکه به عنوان مثال اگر از همت بخواهیم به طرف شمال مثلا شیخ بهایی شمالی یا کردستان شمالی ادامه مسیر بدهید اول باید به سمت شیخ بهایی جنوبی یا کردستان جنوبی وارد شده و از اولین دور برگردان به سمت شمال این خیابانها ادامه مسیر بدهید و جالب اینکه در تمام اینگونه مسیرها دوربین ها هم ورود و هم خروج شما را در یک فاصله 50 متری ثبت میکنند و این یک زرنگی و تیغ زدن مردم میباشد که قصد ورود به طرح را ندارند ولی اینگونه گزیده میشوند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۵:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۶
0
0
بخدا نکات صعفش خیلی بیشتر از نکات مثبتش هست یروید تو خیابونها ببیند مردم چقدر اسیر شدن و نارحت هستن
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار