اظهارات عجیب و توهین‌آمیز ترامپ به مهاجران +عکس
کد خبر: ۱۴۹۶۸۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2019 July 04    -    ۱۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۴

رئیس‌جمهور آمریکا در واکنش به انتقادها از رفتار دولت این کشور با پناهجویان، خطاب به مهاجران گفت در کشور خود بمانید.

دونالد ترامپ در پیامی توییتری نوشت: اگر مهاجران غیرقانونی از اوضاع مراکز بازداشتی که به سرعت ساخته و یا مرمت شده‌اند، ناراضی هستند، تنها باید به آنها گفت اینجا نیایید، تمامی مشکلات حل خواهد شد.

اظهارات عجیب و توهین‌آمیز ترامپ به مهاجران

وی همچنین پیش از آن در توییت دیگری نوشته بود: نیروهای گشت مرزی ما، کارکنان بیمارستانی، دکتر و یا پرستار نیستند. بسیاری از این بیگانگان غیرقانونی، در حال زندگی بسیار بهتر از جایی هستند که از آنجا آمده‌اند و در شرایط امن تری قرار دارند.

اظهارات عجیب و توهین‌آمیز ترامپ به مهاجران

گفتنی است قانونگذاران دموکرات و فعالان حقوق مدنی که در چند روز اخیر از مراکز بازداشت مهاجران در مرزها بازدید کرده‌اند، اوضاع این مراکز را وحشتناک، دارای جمعیتی بیش از حد و امکانات ناکافی در زمینه دسترسی به آب، غذا و دیگر نیازهای اولیه توصیف کردند.

همچنین بازرس وزارت امنیت میهن آمریکا روز سه‌شنبه تصاویری از مراکز بازداشت مهاجران در «ریو گرانده والی» واقع در تگزاس منتشر کردند که دو برابر ظرفیت خود، افراد در آن نگهداری می‌شوند.

خبرآنلاین

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
احسان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۳
1
3
از نگاه مردم كشورش بسيار درست و منطقي گفته
درود به هر رئيس جمهوري كه كشورش اونقدر جاي مطلوبي هست كه اين همه آدم از سراسر دنيا حاضرن هر سختي رو تحمل كنن تا بلكه شاااايد شهروند اون كشور محسوب شن
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۴
از کجا نظر مردم آمریکا رو می دونی؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار