حقوق نجومی مدیران عاملِ صندوق بازنشستگی +عکس
کد خبر: ۱۴۸۷۳۸
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: 2019 June 24    -    ۰۳ تير ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۵

سید میعاد صالحی مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در اینستاگرام خود نوشت: سالهای سال است که مردم خواهان انتشار عمومی حقوق و مزایا و سایر دریافتی های مدیران هستند اما این امر مهم، همچنان در تعارفات دستگاه های قوای مختلف عملی نشده یا بصورت ناقص اجرا شده است.

صالحی در ادامه اظهار داشت: در ادامه مسیر شفافیت در صندوق بازنشستگی کشوری و در راستای دستور وزیر محترم مبنی بر شفافیت در همه ارکان و فعالیت های صندوق و تبدیل آن به پایلوت شفافیت به عنوان اکسیر حیات بخش برای بازگرداندن اعتماد عمومی، حقوق و مزایای سال 97 مدیرعامل و اعضای هیات مدیره صندوق بازنشستگی و هلدینگ های تابعه منتشر شد و از طریق سامانه شفافیت سایت صندوق در دسترس عموم قرار گرفت.

صالحی تاکید کرد: این اولین بار است که میزان مجموع حقوق، مزایا، اضافه کار، کارانه، پاداش و ... یک دستگاه اجرایی منتشر می شود.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری افزود: در این شرایط سخت اقتصادی برای مردم، دریافتی های چند ده میلیونی برخی از مدیران، قلب ما را هم مانند شما به درد می آورد. بویژه مدیرانی که عملکرد ضعیفی داشته و بیشتر به فکر جیب خودشان بوده اند تا #جیب_بازنشستگان. اما به لطف خدا این رویه غلط ادامه نخواهد یافت و اقدامات مقتضی در حال انجام است.

با بررسی اطلاعیه سازمان بازنشستگی کشور حقوق مدیران این صندوق به شرح زیر است:

حقوق نجومی مدیران عاملِ صندوق بازنشستگی +عکس

جماران

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
0
2
اینها معمولا چندتا فیش حقوقی دارند. یکی برای اعلام در رسانه ها و بستن دهان مردم چندتای دیگه برای بدست آوردن دل خوداینها و مافوقهاشون و ارائه خدمات خاص به افراد ویژه.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
0
7
تخصص که مطمئننا ندارن سراغ تحصیلات هم که بری یا لیسانس الهیات از دوره فراگیر پیام نور دارن یا حقوق اسلامی دانشگاه آزاده. و .......
سید مرتضی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۴
5
1
واقعا اگر مدیر باشه و دست پاک .به هیچ وجه نجومی نیست بلکه خیلی هم کمه
ناشناس
|
Bulgaria
|
۰۸:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۴
2
5
با سلام
شما دائم به مدیران مجموعه های نیمه دولیتف بانکها و ... شرکت های زیر مجموعه دولت و ... پرداختید ولی از حیث تعداد چند نفر در این شرایط حقوق می گیرند و به قول شما ضعیف هم هستند، در حالیکه اعضای هیات علمی و قضات با توجه به قوانین خاص خود که ساخته و پرداخته مجلسی است که اکثریت ان را اعضای هیات علمی تشکیل می دهند حقوق های بالای 10 میلیون تا 20 میلیون دریافت می کنند و کار خاصی هم برای کشور انجام نمی دهند، وضعیت قضایی کشور و تحقیقاتی کشور نیز کاملا برای همه روشن است. این افراد هم هر ساله با افزایش درصدی حقوقها فاصله بیشتری با بقیه جامعه می گیرند و به اصطلاح موجب افزایش شکاف فقرا و اغنیا می شوند، تعداد این افراد هم بسیار زیاد است. برای مثال در وزارت جهاد کشاورزی فقط حدود 2500 هیات علمی داریم که از این حقوق ها می گیرند و کاری برای کشور انجام نمی دهند. جالب است که این حقوق ها را برای انجام کار تحقیقاتی می گیرند و لی اکثریت انها پست های مدیریتی دارند و به ازای مدیریت و سرپرستی گاهی 8 یا 9 نفر حدود 4 میلیون حق مدیریت دریافت می کنند. اگر پیگیر این حقوقها باشید شاید بیش از موارد قبلی برای بیت المال مفید باشد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار