والیبال ایران از دیوار چین گذشت
کد خبر: ۱۴۶۵۵۰
تاریخ انتشار: 2019 June 01    -    ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۷

تیم ملی والیبال ایران در دومین بازی خود در لیگ ملت‌های 2019 مقابل چین به برتری 3 بر صفر رسید.

تیم ملی ایران بازی مقابل چین را با ترکیب سعید معروف، امیر غفور، محمد موسوی، علی‌اصغر مجرد، میلاد عبادی‌پور، پوریا فیاضی و محمدرضا حضرت‌پور آغاز کرد. کولاکوویچ در این بازی از مجرد به جای علی شفیعی در کنار محمد موسوی استفاده کرد.

بازیکنان چین شروع بهتری نسبت به ایران داشتند و امتیازات اول ست را به خود اختصاص دادند ولی تیم ایران اگرچه اشتباهات بیشتری داشت اما با حملات موثرتر به جریان بازی برگشتند و در نهایت 25 بر 22 برنده بازی شدند. تیم ایران 19 امتیاز از اسپک و 5 امتیاز از اشتباهات حریف به دست آوردند و چینی‌ها نیز 10 امتیاز از اسپک و 10 امتیاز از اشتباهات ایران به دست آوردند.

در ست دوم نیز، حمله موثرترین حربه بازیکنان ایران بود و شاگردان رائول لوزانو نتوانستند در مقابل اسپک‌های ملی پوشان ایرانی مقاومت کنند. بازیکنان ایران در پایان این ست 33 امتیاز از اسپک، 2 امتیاز مستقیم از دفاع روی تور، 3 پوئن سرویس و 13 امتیاز از اشتباهات حریف به دست آوردند ولی سهم چین از اسپک تنها 17 امتیاز بود. آنها 6 امتیاز مستقیم از دفاع روی تور هم کسب کردند. نتیجه ست دوم 25 بر 18 به سود ایران بود.

برترری در ست سوم نیز متعلق به شاگردان کولاکوویچ بود و در نهایت این ست با نتیجه 25 بر 21 به سود ایران رقم خورد.

تیم ملی ایران در سومین و آخرین بازی خود از هفته نخست لیگ ملت‌های والیبال از ساعت 12:30 فردا (یکشنبه) به مصاف آلمان می‌رود.

تسنیم

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار