اهانت یک شرکت آمریکایی به پرچم افغانستان +عکس
کد خبر: ۱۴۵۹۴۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2019 May 26    -    ۰۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۰

اهانت یک شرکت آمریکایی به بیرق جمهوری اسلامی افغانستانبه گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، یک شرکت آمریکایی در محصولات خود به بیرق/ پرچم جمهوری اسلامی افغانستان اهانت کرده و آن را در سایت آمازون تبلیغ کرده است.

 این شرکت یک محصول توالت به شکل بیرق پرچم افغانستان به بازار آمریکا عرضه کرده است.

اهانت یک شرکت آمریکایی به پرچم افغانستان +عکس

برخی از شهروندان افغانستان در آمریکا اعلام کرده اند که برای جلوگیری از این اهانت و تحقیر تلاش دارند تا با شرکت آمازون وارد گفتگو شود و عامل اصلی این ماجرا را پس از شناسایی مورد پیگرد قرار دهند.

شهروندان افغانستان از دولت می خواهند برای رفع این چالش در زودترین فرصت با سفارت آمریکا وارد گفتگو شده و تلاش کنند این کالا از لیست فروش این سایت حذف شود.

باشگاه خبرنگاران

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۵
3
13
وقتی می گیم به پرچم کشورهای دیگه اهانت نکنید و آتش نزنید یعنی این ...........خوب به پرچم شما هم اهانت می شه تصور کن که پرچم ایران بود چه حالی می شدی آقایی که پرچم آمریکا را زیر پایت می اندازی درسته آمریکا شیطان و ملعون بزرگ است و خبیث ولی یه چیزهایی را باید رعایت کرد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
0
1
به نظر من که نباید به پرچم هیچ کشوری اهانت بشه اگه کسی ان کارو انجام میده باید پیگرد قانون بشه و شخص متحم به سزا برسه اگه این کارپیگردقانونی نداره پس باید همه بتونند به پرچم کشور طرف اهانت کنند تا حالش جابیفته
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار