حباب سکه به ۵۲۰هزار تومان رسید
کد خبر: ۱۴۵۱۸۹
تاریخ انتشار: 2019 May 18    -    ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۵

بازار طلا و سکه در اولین روز هفته، با افزایش نسبی قیمت‌ها مواجه شد. این در حالی است که امروز بازار جهانی با کاهش ۱۶ دلاری اونس جهانی و نوسان دلار در سطح ۱۴۵۵۰ تا ۱۴۷۵۰ تومان همراه بود.

در معاملات امروز شنبه بیست و هشتم اردیبهشت ۹۸، بازار طلا و سکه تهران شاهد رشد اندک قیمت‌ها بود. به گونه‌ای که سکه امامی ۲۰ هزار تومان نسبت به روز پنج شنبه، گران‌تر شده است.

بر اساس این گزارش، برای اطلاع از جدید قیمت‌های بازار طلا و سکه، گفتگویی تلفنی با محمد کشتی آرای عضو هیأت مدیره طلا و جواهر تهران داشتیم.

کشتی آرای با بیان اینکه امروز هر اونس طلا در بازار جهانی فلزات گران بها با رشد ۱۶ دلاری نسبت به روز پنج شنبه، به رقم ۱۲۷۸ دلار رسید، افزود: تا ساعت ۱۶ امروز هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید (سکه امامی) با رشد ۲۰ هزار تومانی نسبت به پایان هفته گذشته، به رقم ۴ میلیون و ۹۷۵ هزار تومان رسیده است. هر قطعه سکه تمام طرح قدیم نیز ۴ میلیون و ۸۱۰ هزار تومان قیمت گذاری شده است که نسبت به روز پنج شنبه، تغییری نداشته است.

هر نیم سکه بهار آزادی نیز در حال حاضر به ۲ میلیون و ۷۴۰ هزار تومان رسیده است و ربع سکه بهار آزادی نیز ۱ میلیون و ۷۴۰ هزار تومان می‌باشد.

به گفته کشتی آرای، هر سکه یک گرمی یک میلیون و ۱۰ تومان می‌باشد و هر گرم طلای ۱۸ عیار، ۴۵۲ هزار تومان ارزشگذاری شده است.

همچنین هر مثقال طلای ۱۷ عیار که به عنوان مبنا برای محاسبات نرخ گذاری است، یک میلیون و ۹۴۰ هزار تومان تومان قیمت گذاری شد که نسبت به روز قبل، ۲۷ هزار تومان ارزان‌تر شده است.

حباب سکه نیز امروز، ۵۲۰ هزار تومان بود که نسبت به روز پنج شنبه، ۳۰ هزار تومان افزایش داشته است.

تابناک

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار