انتقاد از حقوق ۱۳۸میلیونی یک کارشناس خارجی
کد خبر: ۱۴۳۹۰۹
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: 2019 May 05    -    ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۴
bato-adv
bato-adv

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: متأسفانه یک کارشناس خارجی در کشور استخدام شده و در ماه ۱۳۸ میلیون تومان حقوق دریافت می‌کند.

حجت الاسلام علیرضا سلیمی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی، افزایش قیمت بنزین غیرقانونی است و باید از مسیر قانونی طی شود و همچنین تورم زاست و به مصلحت کشور نیست و از سوی دیگر نحوه اعلام و تکذیب این موضوع منجر به برباد رفتن اعتماد عمومی می‌شود.

وی ادامه داد: زمانی که عراقچی می‌گوید عایدی ما از اروپا نزدیک به صفر است و ظریف هم می‌گوید که اروپا فقط یک درصد به تعهداتش عمل کرده است، برای چه در برجام مانده‌ایم؟

نماینده مردم محلات در مجلس تصریح کرد: متأسفانه یک کارشناس خارجی در کشور استخدام کرده‌اند و در ماه به وی ۱۳۸ میلیون تومان حقوق می‌دهند و سوال ما این است که یک معلم یا کارگر چقدر حقوق می‌گیرد و بر چه اساسی این تصمیمات گرفته می‌شود؟

سلیمی با بیان اینکه این اقدامات منجر به هدر رفت بیت المال می‌شود، تصریح کرد: کشوری که رتبه چهارم آموزش و تربیت مهندس را دارد، چرا کارشناس خارجی استخدام کرده است؟

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با تأکید بر اینکه نظارت دولت تعطیل است، گفت: در این شرایط ۲۸ میلیارد دلار صادرات غیرنفتی را به کشور برنگرداندند. سوال این است که وزارت اقتصاد و صنعت و بانک مرکزی چه می‌کنند؟

وی خاطرنشان کرد: متأسفانه در این شرایط به جای درمان دردِ مردم، دولت به دنبال آن است که یک وزارتخانه را کوچک یا بزرگ کند.

مهر

bato-adv
bato-adv
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۵
0
2
من بیکار فوق لیسلانس بخندم یا گریه کنم؟
خان محمدعلی آقا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۵
0
1
چه عجب یکتون یه چی گفتید!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۵
0
0
کلا شما غریب نواز وغریب پرست هستید..........
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۶
0
3
شاید ایشون فهم این رو نداره که از کنار یک کارشناس خبره ی خارجی که حقوق های بالای 15 هزار در ماه میگیرند، دهها جوان ایرانی میتونن آموزش های زیادی ببینند و جا پای اون بگذارند. کوتاه فکری هم حدی دارد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
bato-adv
bato-adv
آخرین اخبار
bato-adv