روایتی از یک عکس خاص از فتاح
کد خبر: ۱۴۰۴۲۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2019 March 29    -    ۰۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۵

چند روزی است عکسی از فتاح،‌ رییس کمیته امداد که برای سرکشی به وضعیت سیل زدگان شمال کشور،‌ در بین مردم این منطقه حاضر شده بود پربحث شده است و هرکسی از منظر خود به آن می نگرد و تحلیلی ارائه می‌کند. اما روایت کسی که این تصاویر را به ثبت رسانده چیز دیگری است.

 این روزها که بارش نزولات آسمانی زیاد شده و به علت عدم پیشگیری و مدیریت شرایط برای مردم عزیزمان در مناطق سیل زده به خصوص گلستان ناراحتی هایی رقم زده، طبیعتا مسئولین کشوری و لشگری بنابر تکلیف دینی و تعهد انقلابی در منطقه حضور یافتند.

یکى از این مسئولین رییس کمیته امداد مهندس فتاح بود که براى بازدید از مددجویان مناطق سیل زده آمده بود. در حین بازدید و بعد از مصاحبه با دوربین خبرى صدا و سیما یکی از خبرنگاران خانم که نزدیک اقاى فتاح بود دچار لغزش پا شد و اقای فتاح فوراً ایشان را کمک کردند که با دوربین زمین نخورد و من هم که دورتر بودم این تصاویر را ثبت کردم. اما همین عکس سوژه اى شد برای کسانى که اصل ماجرا را نمى دانستند.

ابتدا نمیخواستم این عکس ها را منتشر کنم ولی حالا که عکس ایشان براى برخى سوءتفاهم ایجاد کرده و از سوى برخى دیگر از رسانه ها مورد سوء استفاده قرار گرفت، واجب دانستم عکس ها را منتشر کنم.

روایتی از یک عکس خاص از فتاح

فارس

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
شخصی
|
Austria
|
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۹
1
3
راستی ماست مالی یعنی چی ؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۹
1
3
خبرنگار کوs????????????
ماهم مثلا اره
از پشت کوه اومدیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار