بارش برف در ارتفاع هراز و فیروزکوه
کد خبر: ۱۳۸۵۴۵
تاریخ انتشار: 2019 March 08    -    ۱۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۷

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: در حال حاضر بارش خفیف برف در ارتفاعات هراز و فیروزکوه باعث لغزندگی سطح محورها شده است.

 سیاوش محبی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار در خصوص اوضاع ترافیکی محورهای هراز، فیروزکوه، امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم، اظهار داشت: در حال حاضر تردد انواع وسایل نقلیه از شمال به جنوب و جنوب به شمال محور هراز عادی و روان گزارش شده و مشکلی در خصوص ورود و خروج خودروها در این محور وجود ندارد.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: آمد و شد انواع وسایل نقلیه در هر دو مسیر رفت و برگشت محور فیروزکوه نیز در این ساعت عادی و روان است و تردد به سهولت در جریان است.

وی افزود: بارش برف خفیف در ارتفاعات محورهای فیروزکوه و هراز باعث یخ‌زدگی سطح محورها لغزنده شود، بنابراین هم وطنان با رعایت سرعت مطمئنه و پرهیز از عجله و شتاب در این محورها تردد کنند.

محبی با بیان اینکه حادثه خاصی در محورهای مواصلاتی شرق استان تهران رخ نداده، ادامه داد: تردد در محور امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم بدون گره ترافیکی، عادی و روان گزارش شده و خودروها به مرور در حال عبور از این محورها هستند.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران، اظهار کرد: مسافران در فصل زمستان قبل از ورود به محورها از شرایط جوی و ترافیکی اطلاع کسب کنند و سپس با رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی، پرهیز از عجله و شتاب و با تجهیزات کامل زمستانه به خصوص زنجیر چرخ وارد محورها شوند.

وی بیان داشت: مسافرین قبل از ورود به محورها از سالم بودن سیستم گرمایشی و فنی خودروی خود اطمینان حاصل کنند با مخزن بنزین پر، پوشاک مناسبو غذای کافی وارد محورها شوند.

محبی اذعان داشت: عوامل پلیس راهور با آمادگی صد در صدی در سطح محورها حاضر هستند و در صورت مشاهده رانندگانی که مرتکب تخلفات حادثه ساز شوند برخورد قانونی خواهند کرد.

فارس

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار