ایرانی‌ها ۸ هزار خانه در ازمیر خریدند
کد خبر: ۱۳۷۲۷۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2019 February 23    -    ۰۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۵

رئیس اتحادیه مشاوران املاک درباره خرید ملک در کشورهای دیگر گفت: طی ۱۰ ماهه سال جاری ۸ هزار واحد مسکونی از سوی ایرانی ها در شهر ازمیر ترکیه خریداری شده و دیگر ساکنان کشورهای غرب آسیا نیز مایل به خرید مسکن در این کشور هستند. به گفته برخی دلالان، قیمت ملک مسکونی در ازمیر از متری ۶ میلیون تومان شروع می شود.

وی ادامه داد: برای آنکه در بحث خرید ملک در ترکیه، ایرانی ها دچار مشکل نشوند لازم است دو سند دریافت کنند که سند اول در زمان خرید ملک واگذار شده، ولی امکان نقل و انتقال و خرید و فروش ندارد و سند دوم که سند اصلی محسوب می شود تنها پس از پنج سال سکونت در همان واحد خریداری شده به خریدار اعطا خواهد شد.

رئیس اتحادیه مشاوران املاک استان تهران درباره خرید ملک در دیگر کشورها هشدار داد و گفت: گرجستان دیگر اجازه خرید ملک به ایرانی ها نمی دهد و در حال حاضر آن دسته از ایرانی هایی که در این کشور واحد مسکونی خریداری کرده اند با مشکل مواجه شده اند. همین اتفاق چند سال پیش برای ایرانی هایی که در دبی اقدام به خرید و فروش املاک می کردند رخ داد و بسیاری از آنها مالباخته شدند، از همین رو دارندگان املاک مسکونی در گرجستان مجبور هستند واحدهای خریداری شده را تنها به اتباع این کشور آن هم با قیمتی بسیار پایین تر از قیمت خرید به فروش برسانند.

مهر

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۵
0
0
خوب کاری کردند خانهای با بهترین کیفت 100 متر 25000 هزار تومان چرا نخرند
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار