ماهیگیری در برکه‌های یخ‌زده ترکیه +تصاویر
کد خبر: ۱۳۶۲۵۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2019 February 13    -    ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۰

در زمستان امسال اغلب برکه‌های ترکیه یخ بسته و منجمد می‌شوند، اما با این وجود ماهیگیر‌ها به کار صید و ماهیگیری ادامه می‌دهند. برکه نازک در استان سردسیر بتلیس یکی از این برکه‌هاست که ماهیگیر‌ها هر روز با شکستن لایه‌های قطوری از یخ٬ به کار ماهیگیری می‌پردازند.

ماهیگیری در برکه‌های یخ‌زده ترکیه +تصاویر

ماهیگیری در برکه‌های یخ‌زده ترکیه +تصاویر

ماهیگیری در برکه‌های یخ‌زده ترکیه +تصاویر

تسنیم

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۴
4
8
لعنت بر انسان که طمع اون هیچ حدی نداره

این موجودات زبا بسته حتی در زمستان هم از دست انسان ها در امان نیستند


بسیاری از گونه های جانوری به دلیل طمع انسان ها در حال انقراض هستند و انسان با زاد و ولد بیش از حد و از بین بردن دیگر جانوران و گیاهان برای تامین غذای خود به زودی با مشکل تامین غذا مواجه خواهد شد . همین حالا در ایران خودمان در هر گوشه وکنار صف مواد غذایی دیده میشود و این علاوه بر اینکه نتیجه سوئ مدیریت هست نتیجه زاد و ولد بیش از حد نیز هست.

مطمئن باشید خشم خداوند همه ما را خواهد گرفت. سونامی گسترده و زلزله در ژاپن نمونه کوچکی از خشم خداوند هست. ژاپنی های وحشی هیچ موجود دریایی را در امان نگذاشته اند آنها حتی نهنگ ها را که گونه های در معرض خطر هستند نیز تا قطب جنوب تعغیب میکنند تا آنها را شکار کنند. در چین هم اوضاع بسیار وحشتناک هست.

در ایران بسیاری از رودخانه ها و دریاچه ها که زمانی مملو الز ماهی و پرندگان مهاجر بودند یا خشک شدند و یا تبدیل به محل جمع آوری زباله و فاضلب شدند.

ننگ بر ما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار