مرگ تلخ دو قلو‌های به هم چسبیده +عکس
کد خبر: ۱۳۵۹۸۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2019 February 10    -    ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۰

وزارت بهداشت یمن، دیروز شنبه، در بیانیه‌ای تاکید کرد که به رغم درخواست‌های وزارتخانه و پزشکان، ائتلاف متجاوز با بازگشایی فرودگاه صنعا برای خروج دوقلو‌ها مخالفت کرد.

در این بیانیه آمده است: این فاجعه وضعیت بهداشتی و انسانی کودکان یمنی و مردم یمن را پس از ۴ سال جنگ و محاصره به خوبی به جهانیان نشان می‌دهد؛ چنانکه روزانه ده‌ها غیرنظامی به سبب بسته ماندن فرودگاه جان خود را از دست می‌دهند.

مرگ تلخ دو قلو‌های به هم چسبیده +عکس

وزارت بهداشت افزود: دوقلو‌های به هم چسبیده از حق زندگی محروم ماندند با آنکه امید زنده ماندن آن‌ها بسیار بالا بود. اما کشور‌های عضو ائتلاف متجاوز و نیز سازمان ملل را مسئول مرگ این دوقلو‌ها می‌دانیم.
وزیر بهداشت یمن پیش از این دخالت فوری سازمان‌های بین المللی برای نجات جان دوقلو‌های به هم چسبیده یمنی را خواستار شد. وی تاکید کرده بود که ائتلاف متجاوز سعودی شروط ظالمانه‌ای را برای دو قلو‌های به هم چسبیده که باید برای پیگیری روند درمان خود به خارج از یمن سفر کنند، وضع می‌کند

رکنا

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
nader
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۱
0
2
چندساله یمن درگیر جنگ قحطیه چه دلخوشند اینایی کهحامله میشن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۱
1
1
البته مرگ اين دو قلو هاي بي گناه مايه تاسف است ولي بايد توجه داشت در كشورهاي پيشرفته هم گاهي در مورد اين مشكل نمي توان كاري كرد و دو قلو ها اكثراً فوت مي كنند. متاسفانه در كشور خودمان هم در موارد بيماري هاي بسيار خفيف تر از اينها هم كودكان مي ميرند و صداي كسي هم در نمي آيد. حالا چرا در مورد كودكان يمني موضوع در بوق و كرنا شده ، معلوم نيست ؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار