ماجرای کتک‌خوردن فقیه مشهور شيعه از همسرش! +عکس
کد خبر: ۱۳۵۳۷۳
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: 2019 February 04    -    ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۶:۴۵

نجم الدین شریعتی مجری برنامه "سمت خدا" با انتشار پستی جالب در صفحه اینستاگرام خود درباره ماجرای کتک خوردن یکی از بزرگترین فقیهان شیعه از همسرش نوشت:

شیخ جعفر کاشف الغطاء، از بزرگ ترین فقیهان شيعه فرموده بود:اگر تمام کتاب هاى فقهى شیعه را در رودخانه بریزند و به دریا برود،من از اول تا آخر فقه شیعه را در سینه ام دارم، همه را می گويم تا دوباره بنویسند، مرجع هم شده بود.نزديكانش فهمیدند که همسرش در خانه بداخلاقى مى کند، جست وجو كردند و متوجه شدند که این مرد بزرگ الهى وقتی به خانه مى رود، همسرش گاهی او را کتک مى زند.یک روز جمع شدند و خدمتش آمدند گفتند:آقا! ما داستانى شنیده ایم از خودتان باید بپرسیم، آیا همسر شما گاهى شما را مى زند؟!

با لبخندی فرمود : بله، اتفاقا قدرتمند و قوى البنیه هم هست، عصبانى كه مى شود، حسابی مرا مى زند، من هم زورم به او نمى رسد.
گفتند: او را طلاق بدهید.
گفت: نمى دهم! او جايی را ندارد كه برود.
گفتند: اجازه بدهید ما همسران مان را بفرستیم، ادبش کنند.
گفت: این را هم اجازه نمى دهم.
گفتند: چرا؟
گفت: این زن در خانه براى من از اعظم نعمت هاى خداست
چون وقتى بیرون مى آیم و در صحن امیر المومنین به نماز مى ایستم، تمام صحن، پشت سر من نماز مى خوانند و در برابر من تعظیم مى کنند!
گاهى در برابر این مقاماتى که خدا به من داده، یک ذرّه هوا برم مى دارد، همان وقت مى آیم، در خانه کتک مى خورم، هوایم بیرون مى رود!

ماجرای کتک‌خوردن فقیه مشهور شيعه از همسرش! +عکس

باشگاه خبرنگاران

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۵
0
8
آفرین به این نوع نگاه، مشهور است شیخ خرقان هم زنی بد دهان و سلیطه داشت و او نیز بر این باور بود که خداوند کرامات را به سبب همنشینی با او به وی عطا کرده است
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۵
6
2
من که نمی دانم نقل این خاطرات چه تاثیری بر آموزش سبک زندگی اسلامی به جامعه ما دارد؟ و انتساب آن به فقیهی مانند کاشف الغطا که دارای هیکلی درشت اندام بوده ،صحت دارد یا خیر؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۵
2
2
تمام صحن در برابر من تعظیم میکنند؟؟!! میشه آقای شریعتی بگن این نقل قول رو از کدوم منبع نقل میکنن؟ اصل خاطره احتمالا درست باشه ولی باید در الفاظ دقت کرد. هیچوقت فقها و مراجع با چنین ادبیاتی حرف نمیزنن. متاسفانه ترویج شریعت به دست عوام افتاده.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار