مرضیه هاشمی وارد تهران شد+عکس
کد خبر: ۱۳۴۹۹۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2019 January 31    -    ۱۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۰:۲۷

مرضیه هاشمی که پس از ۱۱ روز بازداشت در زندان آمریکا به عنوان شاهد اجباری، پنجشنبه هفته گذشته آزاد شد؛ امشب در میان خیل کثیر مردم و مسئولان و استقبال کنندگان وارد تهران شد.

در حالی که طبق اعلام اطلاعات فرودگاه، پرواز این مجری مسلمان با تاخیر روی زمین می‌نشست، مردم بسیاری برای استقبال از او خود را به فرودگاه رسانده بودند.

مرضیه هاشمی وارد تهران شد+عکس

همزمان در فرودگاه سرود «آمریکا آمریکا ننگ به نیرنگ تو» پخش می‌شد و خیلی از حاضران در فرودگاه آن را زمزمه می‌کردند.

حس و حال عجیبی در فرودگاه حاکم است؛ به گونه‌ای که برخی کارکنان فرودگاه از این لحظات تصاویر یادگاری ثبت می‌کردند و می‌گفتند کمتر از این صحنه‌ها در فرودگاه امام خمینی (ره) اتفاق می‌افتد. از گروه‌های مختلف سنی در این استقبال با شکوه حضور داشتند. همه با تیپ و ظاهر متفاوت در میان حاضران در فرودگاه بودند.

خیلی‌ها صبر مرضیه هاشمی در زندان‌های آمریکا را به صبر زینبی تشبیه کردند.

یکی از مسلمانان نیجریه‌ای که خود را برای استقبال از خانم هاشمی به فرودگاه رسانده بود، به خبرنگار ما گفت: خانم هاشمی نماد صبر و مدافع حقوق مظلومان است. ما مسلمانان به وجود ایشان افتخار می‌کنیم.

مرضیه هاشمی وارد تهران شد+عکس

گفتنی است هاشمی مستند ساز و گوینده آمریکایی - ایرانی است که طی ۴ دهه اخیر پس از آشنایی با شخصیت بی‌نظیر و تاثیرگذار امام خمینی (ره) به دین اسلام گروید و در قالب یک ژورنالیست زن مسلمان، پرچمدار روشنگری علیه جنایات آمریکا و استکبار جهانی در دنیا و منطقه خاورمیانه شد.

وی در طول ۲۵ سال همکاری با معاونت برون مرزی رسانه ملی، در قالب مستند‌ها و گزارش‌های خبری علیه اسلام هراسی دولت‌های غربی روشنگری کرد.

پلیس اف بی آی هاشمی را در فرودگاه سن لوییس دستگیر و با دست و پای زنجیر شده به شکل وحشیانه‌ای حدود ۱۱ روز در بازدداشت نگه داشت. علت بازداشت وی بروز هیچ اتهامی نبوده و صرفاً به عنوان شاهد اجباری در دادگاه حاضر شد.

باشگاه خبرنگاران

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
France
|
۲۱:۲۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۱
0
0
امیدوارم وزارت اطلاعات حواسش به ایشون باشه
ناشناس
|
Netherlands
|
۰۶:۳۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۲
0
0
خب ولکام کردن ایشون واما لالاقل یدونه عکس میذاشتید که خیل عظیم جمعیت دراون دیده بشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار