تفاوت کی روش و برانکو پس از پایان همکاری‌شان در تیم ملی
کد خبر: ۱۳۴۹۱۶
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: 2019 January 30    -    ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۰
bato-adv
bato-adv

کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران به همراه بازیکنان از امارات به ایران آمد, کاری که برانکو پس از جام جهانی آن را انجام نداد.

تیم ملی فوتبال ایران با شکست برابر ژاپن در مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا از این مسابقات کنار رفت و با وجود اینکه فدراسیون فوتبال طی اطلاعیه‌ای ضمن تشکر از اعضای کادرفنی همچنین از زحمات کارلوس کی روش در 8 سال اخیر تشکر کرده بود، این سرمربی پرتغالی قرار نیست بازیکنانش را ترک کند.

طبق تصاویر منتشر شده از کاروان ایران، کی روش به همراه بازیکنان تیم ملی از ساعت 16 دیروز محل برگزاری مسابقات جام ملت‌ها را به مقصد ایران ترک و دلیل این سفر با وجود پایان همکاری او هنوز مشخص نیست.

رفتار کی روش در مقایسه با سرمربی که ماه‌ها خواسته و ناخواسته با او دچار چالش شده بود تفاوت فراوانی دارد چراکه سرمربی فعلی پرسپولیس هم یک بار با چنین اتفاقی رو به رو شده بود اما رفتاری کاملا متفاوت از خود به نمایش گذاشت.

در سال 2006 پس از تساوی برابر آنگولا در مرحله گروهی و عدم صعود به دور بعدی جام جهانی برانکو تصمیم گرفت به ایران سفر نکند. موضوع مالیات قرارداد ایوانکوویچ بحث جدیدی بود که با ارسال نامه اداره مالیات به فدراسیون مبنی بر عدم پرداخت مالیات قرارداد برانکو، بوجود آمد.

منبع: ایلنا

bato-adv
bato-adv
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
16
9
شاید برانکو برای مالیات به ایران نیامد ولی آیا کیروش مالیات داد؟ پولی که کیروش بابت مربیگری گرفت در حد مربیانی چون مورینیو و گواردیولا است اما آیا کارآیی او هم مانند آنها بود، مربی خارجی باید بتواند تحول بنیادین ایجاد کند مانند آنچه ولاسکو با والیبال ایران کرد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
11
8
اون موقع از برنامه نود تا دربان فدراسیون برای برانکو شمشیر تیز کرده بودن و ممنوع اخروجی مالیاتی هم ترفندیست که فدراسیون برای فراری دادن مربیان که سهم دلالی نمیدهند دارد برای بارنکو هم فرش سفارش میدادین حتما بر میگشت
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
5
3
برادران ارجمند آقای کیروش تو هتل فرودگاه منتظر تسویه حساب هستند. اومدن بقیش و بگیرن برن نه چیز دیگه
نااشنا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۱
1
0
کیروش بااحساسات همه مردم ایران بازی کرددرحین انجام وظیفه با کشور دیگری عقد قرارداد داشت البته باید همه حامیان بی قید شرط او پاسخگو باشن خدا از او نگذره دل همه مارا شکست
نام:
ایمیل:
* نظر:
bato-adv
bato-adv
آخرین اخبار
bato-adv