واکنش حاج صفی به سوال درباره گرفتن گردن بازیکن ژاپن +عکس
کد خبر: ۱۳۴۹۰۴
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: 2019 January 30    -    ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۵

کاروان تیم ملی فوتبال ایران در حالی به تهران بازگشت که تعدادی از بازیکنان مایل به مصاحبه و صحبت درباره اتفاقات جام ملت‌های آسیا نبودند.

احسان حاج صفی، مدافع و هافبک تیم ملی ایران با ابراز تأسف از حذف تیم ملی گفت: واقعاً شرمنده مردم شدیم. فقط می‌توانم این جمله را بیان کنم.

او در واکنش به استقلال مردم از تیم ملی، نیز تاکید کرد که مردم همیشه به تیم ملی لطف داشتند.

کاپیتان تیم ملی در بازی با ژاپن درباره اتفاقات و حاشیه‌های بازی با ژاپن نیز اعلام کرد که از او سوالات حاشیه‌ای نپرسید و راهش را به سمت خروج از فرودگاه کج کرد و رفت.

واکنش حاج صفی به سوال درباره گرفتن گردن بازیکن ژاپن +عکس

ثریا

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
1
20
جام فوتبال را که نگرفتیم ، کاش از نظر اخلاقی بازیکنان برخورد بهتری داشتن تا جام بی تربیتی را بهمون ندن.
پاسخ ها
ایرج
| |
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۱
بعضی از بازیکنای تیم ملی از اول جام بسیار مغرور بودند، مثل سردار و احسان حاج صفی و ... این غرور خود برتر بینی باعث می شد که حرکات اینچنینی انجام بدهند. و البته به هیچ جا هم نرسند. واقعا متأسفم برای خودمون. چرا فکر می کردند که از همه تیم ها دو سر و گردن بالاترند آخه!! این باعث می شد که احترامی برای تیم مقابل قائل نباشند چیزی که البته دائماً تو مصاحبه هاشون می گفتن ما به تیم مقابل احترام می گذاریم. واقعا الکی بود خیلی الکی. پور علی گنجی تو این بازیها همش تکل می رفت ! بابا یه دفاع خوب که همش تکل نمیره. برعکس یه دفاع تنبل همش تکل میره . ده تاشم که نتیجه بده یکیش میشه اون که شد پنالتی و کلا تیم را نابود کرد
ایرج
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۱
0
0
سردار اصلا رفتارش تو این بازیها مثل بازیکنای بزرگ نبود، فقط بازی با ژاپن را نمیگم . همون بازی اول با یمن هم از رفتار مناسبی با بازیکنای حریف نداشت. تو یه صحنه که طبیعیه در محوطه جریمه موقع زدن ضربه آزاد دفاع یمنی یه تنه ای به ایشون زد ، یدفعه دیدیم جناب سردار دو دستی همچین گذاشت تو سینه طرف و هولش داد عقب که واقعا تعجب کردم. سردار نصیحت گوش کن تا تبدیل به یه بازیکن بزرگ و قابل احترام شوی. از ما گفتن
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار