پیشنهاد افزایش ۵۰۰ هزار تومانی حقوق کارمندان
کد خبر: ۱۳۴۶۲۳
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: 2019 January 27    -    ۰۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۰

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: پیشنهاد ما این است که در بودجه ۹۸ به جای افزایش درصدی حقوق کارمندان، ۵۰۰ هزار تومان به صورت ثابت به دریافتی همه آنان اضافه شود.

حسینعلی حاجی‌دلیگانی درباره میزان افزایش حقوق کارمندان دولت در بودجه ۹۸، گفت: با توجه به تورم شدید و فشار‌های اقتصادی باید حقوق کارکنان دولت افزایش یابد.

وی ادامه داد: معمولا در بودجه‌های سنواتی مدل‌های مختلفی برای افزایش حقوق در نظر گرفته می‌شود که تجربه نشان می‌دهد افزایش حقوق‌ها بر مبنای درصد عادلانه نیست و تاثیر چندانی در بهبود معیشت کارکنانی که حقوقشان ناچیز است، ندارد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با اشاره به احتمال افزایش ۲۰ درصدی حقوق کارکنان دولت در بودجه سال ۹۸، تصریح کرد: تصویب این پیشنهاد به نفع افرادی است که پایه حقوقی بالاتری دارند، اما تاثیر چندانی بر زندگی کارمندانی که پایه حقوقی کمتری دارند، ندارد.

حاجی‌دلیگانی با اشاره به اینکه بهتر است به جای افزایش درصدی حقوق کارمندان، مبلغ ثابتی به دریافتی همه آنان اضافه شود، گفت: پیشنهاد ما افزایش ۵۰۰ هزار تومانی حقوق همه کارمندان است چرا که از این طریق فاصله درآمدی کسانی که حقوق ناچیزی می‌گیرند با نجومی‌بگیران کاهش می‌یابد.

مهر

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سعید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۷
1
6
عجب!!! حالا به غیرکارشناسی و ناعادلانه بودن این تصمیم کاری ندارم و کاری به این هم ندارم که با این تصمیم گند میزنید به تفاوت سطح تحصیلات، تخصص،سنوات خدمت، انگیزۀ مدیریت و خیلی چیزای دیگه...و در واقع همۀ این فاکتورهایی که گفتم میشه کشک!
اما سؤالم اینه که وقتی به حقوق همه 500 هزار تومان اضافه بشه، چطور فاصله درآمدی کسانی که حقوق ناچیزی می‌گیرند با نجومی‌بگیران کاهش پیدا میکنه؟!!!! لااقل میگفتی فاصله حقوقها ثابت میمونه جناب آقای عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس!!!!!!!!!!!!!
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۷
0
8
اقای حاجی دلیکانی اولا حقوق کارکنان دولت براساس قانون مدیریت خدمات کشوری بایستی متناسب باتورم افزایش یابد ثانیامیتوانید با افزایش20درصدی وکف 500هزار تومانی افزایش حقوق به کارکنان که حقوق انها پایین است کمک کنید تاعدالت هم رعایت شود نه از جیب سایر کارکنان ضمنا این افکار پوپولیستی را برای رای اوردن انتخابات راکنار بگذارید وبه قانون عمل کنید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۷
1
2
خدا پدر مادر این بندخدا رو بیامرزه . من با 29سال خدمت و دیپلم و کارمند رسمی دانشگاه علوم پزشکی اهواز هستم تازه حقوق من امسال شده دومیلیون تومان کار یک کارشناس رو دارم انجام میدم .پسرم دانشگاه آزاد و دخترم محصل سال 12است اگر این قانون درصدی ورداشته شود عدالت میشود .اگر الان کسی با لیسانس یا بالاتر استخدام شود دریافتی او از من که 29سال سابقه خدمت داره بالاتر است چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟والا شرکت نفت که قانون پرداختی آن هنوز انگلیسی است سابقه ملاکه در حقوقها حالا عدالت کجاست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۷
0
1
مدرکشو از کجا گرفته این آقا. این یعنی کسی که حقوق 2 تومنی داره، 25 درصد بهش اضافه میشه و کسی که 5 تومن حقوق داره 10 درصد. جالبه ها. فکر کنید چی میشه.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار