چرا لادن مستوفی در «خندوانه» بغض کرد؟
کد خبر: ۱۳۳۱۷۱
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: 2019 January 12    -    ۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۵

شب گذشته رامبد جوان در برنامه «خندوانه»، میزبان لادن مستوفی بازیگر سینما و تلویزیون بود.

چرا لادن مستوفی در «خندوانه» بغض کرد؟

شب گذشته رامبد جوان در برنامه خندوانه، میزبان لادن مستوفی بازیگر سینما و تلویزیون بود. مستوفی پس از حضور خود در استودیو خندوانه، داستانی را برای حاضران با حال و هوای گذشته و خانه‌های قدیمی تعریف کرد و حاضران را با خیال پردازی به دوران کودکی برد. پس از آن جوان گفت: قصه خوبی بود و حال ما را عوض کرد و واقعا تصویر زیبا و خاطره انگیزی بود.

مستوفی در حالی که بغض کرده بود، گفت: این همه خاطرات و حال و هوای کودکی ماست. یاد خاطرات خودم هم افتادم و دلتنگ آن روز‌ها شدم. کودکی من مثل این روز‌هایی بود که تعریف کردم. ما پنج تا خواهر هستیم و من سومین دختر خانواده هستم. صمیمی‌ترین دوستم پدرم بود و همیشه از من حمایت می‌کرد.

مستوفی افزود:، چون عزیز پدرم بودم، جسارتم زیاد بود و کمی پسرانه بزرگ شدم و شیطنت‌های زیادی داشتم و هر وقت که با پدرم شمال می‌رفتم، مادرم خوشحال بود که یک روز من خانه نیستم و همه چی آرام هست.

این بازیگر درباره تحمل روز‌های سخت زندگی و مشکلات آن با بغض گفت: زندگی همین است؛ واقعیت تلخ همیشه هست. پدرم این روز‌ها دچار فراموشی شده و ما را به یاد نمی‌آورد؛ ولی ما واقعیت زندگی را پذیرفتیم. صبر و تحمل را از او یاد گرفتیم و همچنان با امید زندگی می‌کنیم.

باشگاه خبرنگاران

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۳
1
1
از زنان تعجب می کنم می رن برنامه ایشون . برای خودتان حرمت قایل باشید . کمی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۳
0
1
یاد فیلم زیبای "پدران و دختران" با بازی راسل کرو و آماندا سایفرد افتادم
خان محمدعلی آقا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۳
0
0
آلزایمر نامردترین بیماری روزگار ماست
و در جائی که بشر درمانی برای آلزایمر و سرطان و ایدز و غیره پیدا نکرده همه حرف از پیشرفت خارق العاده و وصف ناشدنی بشر میزنند!
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار