پسر چینی برای ساخت دوچرخه ۲۲ هزار بستنی خورد +عکس
کد خبر: ۱۳۲۹۴۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2019 January 10    -    ۲۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۰

یک جوان چینی برای ساخت دوچرخه‌ای از چوب‌بستنی، ۲۲ هزار بستنی مصرف کرد.

باشگاه خبرنگاران: سون چائو جوان بااستعداد چینی دوچرخه‌ای به شکل اژد‌ها ساخته که مواد اصلی آن چوب‌بستنی است. او برای این دوچرخه از ۲۲ هزار چوب بستنی استفاده کرد و آن را به طرز فوق‌العاده‌ای کنار هم گذاشت.

چون این دوچرخه شبیه اژد‌ها طراحی شده، قادر به پراکنده کردن آتش و اسپری آب است و همچنین مجهز به ۳۱۰ چراغ LED تزئین شده هم است. طول دوچرخه ۲.۴۵ متر و وزن آن ۲۰ کیلوگرم است.

پسر چینی برای ساخت دوچرخه ۲۲ هزار بستنی خورد +عکس

حرفه اصلی سون چائو ۴۱ ساله، جوشکاری قوس الکتریکی است، اما به دلیل استعدادی که در طراحی و کار با چوب دارد، اوقات فراغتش را به ساخت وسایلی با چوب می‌پردازد. او برای ساخت این دوچرخه اژد‌ها ۱۰ ماه وقت گذاشت.

باشگاه خبرنگاران

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محمود
|
Turkey
|
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۰
0
6
سلام. این خبر را من به چینی و انگلیسی خواندم. این مطلب که این این شخص این همه بستنی را خورده شما درست کردید. این آقا چوب بستنی ها را خریده بود. در خبر هم ذکر کردید 10 ماه وقت گذاشته واسه ساخت دوچرخه. 10 ماه یعنی تقریبا 300 روز. اگر 22000 بستنی را تقسیم بر 300 بکنیم حدود 73 میشود یعنی این آقا روزی 73 تا بستنی میخورده. مگه میشه؟ از طرف دیگر بستنی را اگر میخورده پس چطور فرصت میکرده که دوچرخه را بسازه. خوردن 22 هزار بستنی زائیده تخیلات نویسنده این خبر است و در نسخه چینی و انگلیسی خبر وجود ندارد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار