افزایش حقوق پزشکان در طرح تحول سلامت
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۱۳۲۳۳۴
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: 2019 January 04    -    ۱۴ دی ۱۳۹۷ - ۰۷:۱۵
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv

نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس شورای اسلامی، گفت: افزایش سنگین حقوق پزشکان (حدود 4 برابر) هزینه‌های سنگین را به طرح تحول سلامت وارد کرد.

 ابوالفضل ابوترابی نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی گفت: افزایش سنگین حقوق پزشکان هزینه‌های زیادی را به طرح تحول سلامت تحمیل کرد که حقوق پزشکان در جریان اجرای این طرح حدود 4 برابر افزایش پیدا کرد.

وی افزود: به عنوان مثال رئیس یک بیمارستان در حوزه انتخابی من پیش از این حدود 15 میلیون تومان بود که در جریان اجرای این طرح به 65 میلیون تومان رسید.

نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: الکترونیکی نشدن پرونده‌های بیماران، همچنین استفاده 5 میلیون نفر از چند دفترچه در کنار هم و عدم تربیت پزشکان مورد نیاز همچون پزشک رادیولوژی و... از معایب دیگر در طرح تحول سلامت بود که آن را با مشکل مواجه کرد.

فارس

bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
United States
|
۰۷:۲۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۴
6
1
اون حقوقی که میگی واسه فوق تخصص هاست.ما پزشک های عمومی برای 10 ملیون باید بریم شهر های مرزی واسه کار کردن
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۸:۰۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۴
اون ۱۰ میلیونی که می گی هم مفت می گیری
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۱۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۵
0
1
افزایش افسارگسیخته هزینه‌های درمان طی چهارسال اخیر باعث شد تا کشور برای اولین بار در تاریخ انقلاب اسلامی مجبور به انتشار هشت هزار میلیارد تومان اوراق قرضه شبه ربوی شود که این کار نظام اقتصادی کشور را درآینده‌ای نه چندان دور با مشکل جدی مواجه خواهد کرد. هزینه‌هایی که به دلیل اصرار مجریان بر ادامه راه نادرست، سال به سال به رقم آن افزوده می‌شود و برای دولت‌های بعد تنها بدهی آن باقی می‌ماند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
آخرین اخبار
bato-adv
bato-adv