واکنش مردم به یک واردات عجیب
کد خبر: ۱۳۰۱۸۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2018 December 14    -    ۲۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۰
در تاریخ دوم تیرماه 97 بود که وزیر صنعت، معدن و تجارت وقت، طی ابلاغیه ای واردات 1400 قلم کالا را به منظور جلوگیری از خروج ارز از کشور ممنوع اعلام کرد. پس از آن بسیاری از کالاهای ریز و درشت دستشان از ورود به کشور کوتاه شد اما در این میان یک کالای عجیب به کشور وارد شد و همچنان هم در حال وارد شدن است و آن کالا غذای سگ و گربه است.

واکنش مردم به یک واردات عجیبدر تاریخ دوم تیرماه 97 بود که وزیر صنعت، معدن و تجارت وقت، طی ابلاغیه ای واردات 1400 قلم کالا را به منظور جلوگیری از خروج ارز از کشور ممنوع اعلام کرد. پس از آن بسیاری از کالاهای ریز و درشت دستشان از ورود به کشور کوتاه شد اما در این میان یک کالای عجیب به کشور وارد شد و همچنان هم در حال وارد شدن است و آن کالا غذای سگ و گربه است.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۳
3
2
تو مریضی تابناک تو این اوضاع حالا گربه ها هم از شر شماها راحتی ندارند چی کار به این زبون بسته ها دارید حالا اینها غذا نخورند شماها سیر می شید این غذاهایی که ایرانی ها می سازند واسه سگ و گربه افتضاحه کلاغ ها هم نمی خورند
پاسخ ها
آراز
| |
۲۰:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۳
شما برین خارجی بخرین و یکیمی هم بچشین ببینین خوبه؟ ، کلاغ ها هم می خورن؟!
خوب بود این کامنت رو قبل ارسال یک بار دیکه می خوندین. از اوضاع اقتصادی گله می کنید و از قیمت های بالای اجناس غیر ضروری حمایت می کنید؟!
حالا من موندم کی مریضه؟!
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار