خالکوبی‌های عجیب اراذلی که تهرانسر را بهم ریختند +تصاویر
کد خبر: ۱۲۹۲۵۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2018 December 03    -    ۱۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۰

ساعت ۱۹:۰۰ روز یکشنبه مورخه یازدهم آذرماه سال ۱۳۹۷ وقوع یک نزاع و درگیری در محدوده خیابان گیتی‌نما مقابل در ورودی پارکینگ یکی از مراکز خرید به کلانتری ۱۵۰ تهرانسر اعلام شد.

با حضور مأموران در محل و انجام بررسی‌های اولیه مشخص شد کسبه مرکز خرید به پارک یک خودرو ساندرو مقابل در ورودی پارکینگ مجتمع تجاری و انسداد کامل مسیر ورود و خروج خودرو اعتراض داشتند که دو سرنشین جوان ساندرو با سلاح سرد اقدام به قدرت‌نمایی کرده و طی نزاع و درگیری خیابانی، تعدادی از کسبه را مضروب و مجروح کرده و از محل متواری شدند.

در ادامه تحقیقات میدانی مشخص شد سرنشینان خودروی ساندرو حین فرار از محل درگیری و در مسیر خروجی خیابان گیتی‌نما، با خودروی شخصی خود با پیرمردی حدوداً ۷۵ ساله برخورد کرده و با وجود آسیب‌دیدگی این شخص از ناحیه کمر و پا به فرار خود ادامه داده و از محل متواری شدند.

با توجه به حساسیت موضوع، تیم ویژه‌ای از مأمورتن کلانتری ۱۵۰ تهرانسر اقدامات پلیسی برای شناسایی و دستگیری سرنشیان خودرو ساندرو را آغاز کرده؛ در کمتر از دو ساعت موفق به شناسایی دو جوان ۲۴ و ۲۹ ساله شده و در ادامه با حضور در محل تردد این دو نفر در منطقه تهرانسر، هر دو نفر آن‌ها را دستگیر و به کلانتری ۱۵۰ تهرانسر منتقل کردند.

سرهنگ حسین فاضلی؛ رئیس کلانتری ۱۵۰ تهرانسر با اعلام خبر دستگیری این دو جوان به اتهام قدرت‌نمایی با سلاح سرد و ایجاد ضرب و جرع عمدی، گفت: جامعه عرصه قدرت‌نمایی نیست و به تمامی افرادی که می‌خواهند با رفتار غیرمسئولانه و ضداجتماعی خود، آرامش شهروندان را برهم زنند هشدار جدی می‌دهیم که برخورد قاطع با اینگونه هنجارشکنی‌ها در دستور کار مجموعه نیروی انتظامی قرار دارد.

تسنیم

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۲
0
8
اینها و اول باید اخته نمود و بعد رهایشان کرد البته افرادی هم که مقام دولتی دارند و مرتکب دزدی و خیانت میشوند را نیز باید همینطور مجازات نمود.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۳
0
3
جالبه خالکوبی پدر و مادر زده اون بدبختا هم از دستش شب و روز ندارن
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار