هدیه دانش آموز یزدی به وزیر به خاطر حذف مشق شب +عکس
کد خبر: ۱۲۸۴۲۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2018 November 24    -    ۰۳ آذر ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۵

بطحایی به خاطر ننوشتن مشق شب یک توپ پلاستیکی لایه شده هدیه گرفت. وزیر توپ پلاستیگی اش را به دفتر کارش برد

همایش ملی هویت کودکان ایران اسلامی در یزد برگزار شد مسئولین در این همایش به ایراد سخنرانی پرداختند همایشی که شاید جز موضوعش تفاوتی با سایر همایش‌ها نداشت، اما درست دقایقی به پایان این همایش سجاد اسماعیلی، دانش آموز کم سن و سال یزدی نمایشی با عنوان مشق بی مشق یک توپ یلاستیکی لایه شده به سید محمد بطحایی هدیه کرد.


سجاد دانش آموزش یزدی با لهجه شیرینش به بطحایی گفت: این توپ را در دفترتان بگذارید تا هروقت آنرا می‌بینید یادتان بیاید که مثل لبخند روی توپ به لب‌های کودکان ایرانی لبخند داده‌اید. پس باز هم به فکر کار‌هایی باشید که کودکان را خوشحال می‌کند.

و، اما واکنش وزیر شادی عمیقی بر دل سجاد و تمام دانش آموزانی که از اجرای این طرح خوشحال شده بودند نشاند؛ وزیر آموزش و پرورش شرط سجاد را پذیرفت و توپ خود را به تهران برد.

این توپ شاید نوستالژیک‌ترین هدیه به وزیر ۵۵ ساله آموزش و پرورش باشد. سید محمد بطحایی که قطعا زمانی با این توپ‌ها فوتبال بازی می‌کرده شاید هیچ گاه تصور نمی‌کرد که در سن ۵۵ سالگی یک توپ پلاستیکی هدیه بگیرد.

در سال تحصیلی جدید با استفاده از متخصصان کشور در حوزه آموزش و پرورش به صورت پایلوت طرح حذف مشق شب در کلاس‌های اول تا سوم به صورت پراکنده در کل کشور آن هم فقط در کلاس‌های ۱۷ تا ۲۵ نفره اجرایی شده است.

فردا

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۴
0
0
این زیباترین هدیه به مقام مسئول می باشد ویا تنها داری یک کودک
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۴
0
1
خدا کند وزرای آموزش و پرورش کشورمون هیگاه یک سیاستمدار صرف نباشد و از یا افراد بی مطالعه و ناآشنا با شیوه های آموزش نوین و بروز و علمی نباشند. از آدم های خوش ذوق و شریف باشند که برده پولهای اقتصاد کنکور نباشند و خودشان از بهترین معلم ها، خوش فکر و پر از ایده های نو (البته نه از جنس ابتکارهای خلق الساعه و آزمون و خطایی) باشند. و با تفکری پر از تعهد و تخصص باشند و نه غربزده و یا از این روشنفکرهای پوشالی.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار