علت تیراندازی بامدادی در محله نیروی هوایی تهران چه بود؟
کد خبر: ۱۲۶۲۵۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2018 November 03    -    ۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۰

سردار علیرضا لطفی درباره دلیل تیراندازی در محله نیروی هوایی در شرق تهران اظهارکرد: حدود ساعت یک بامداد دیروز واحد گشت پلیس آگاهی تهران بزرگ در محدوده میدان امام حسین به یک دستگاه خودروی پراید نقره‌ای مشکوک شد و اقدام به بررسی پلاک خودرو کرد که در این بررسی‌ها مشخص شد خودروی مذکور دارای سابقه سرقت بوده و در پنجم آبان ماه امسال در محدوده خانی آباد نو سرقت شده است.
وی با بیان این که ماموران گشت پلیس آگاهی تهران بزرگ به راننده پراید دستور ایست دادند، افزود: راننده پراید بدون توجه به دستور ایست پلیس اقدام به فرار کرد و با افزایش سرعت و حرکت در کوچه پس کوچه‌های فرعی سعی داشت از واحد گشت پلیس آگاهی فرار کند که طی این تعقیب و گریز ماموران در مرحله اول با رعایت قانون به کارگیری سلاح اقدام به شلیک بیش از سه تیر هوایی کردند و سعی در متوقف کردن خودرو داشتند، اما راننده پراید مسروقه با حرکت در خلاف جهت خودرو‌ها در خیابان‌های یک طرفه و تصادف خسارتی با چندین خودرو همچنان به فرار خود ادامه داد.
لطفی افزود: سرانجام ماموران با شلیک چندین گلوله به سمت چرخ‌های خودرو، سه لاستیک پراید را مورد هدف قرار دادند و پس از گذشت نزدیک به یک ساعت تعقیب و گریز، خودروی پراید مسروقه را در محدوده ۳۰ متری نیروی هوایی متوقف کردند. به این ترتیب راننده ۲۵ ساله پراید که از مجرمان سابقه دار در زمینه سرقت خودرو بود دستگیر و به مقر پلیس منتقل شد.
رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ با بیان این که این فرد به تازگی از زندان آزاد شده بود، افزود: متهم پس از انتقال به پلیس آگاهی تهران بزرگ برای انجام تحقیقات پلیسی و شناسایی دیگر جرایم ارتکابی در اختیار اداره دوم مبارزه با سرقت خودروی پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

ایسنا

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۲
0
0
طرف تازه از زندان آزاد شده بود ................ تا کی این قضات به این سابقه دار ها حکم زندانی کوتاه مدت 6 ماه می دهند ..... جان مادراتون 30 یا 40 سال این سابقه دار ها را حبس کنید بلکه ملت راحت شوند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۲
0
0
بجای زندانی کردن باید بفکر توسعه اصولی بود و مشکلات اقتصادی مردم را حل کرد تا بعد از زندان مجدد بفکر خلاف نیافتند
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار