کشف جسد مرد جوان در ارتفاعات کن +تصاویر
کد خبر: ۱۲۵۷۵۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2018 October 28    -    ۰۶ آبان ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۸

صبح امروز پس از تماس عوامل اورژانس با سامانه ۱۲۵ و در خواست همکاری برای انتقال پیکر شخص فوت شده در ارتفاعات پارک جنگلی لتمان کن، بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه ۶۸ به همراه گروه امداد و نجات هشت سازمان آتش‌نشانی تهران راهی محل حادثه شدند.

بهزاد حاج جعفری؛ فرمانده آتش‌نشانان اعزامی درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: آتش‌نشانان بعد از پیمودن مسیر طولانی و صعب‌العبور به محل حادثه رسیدند، حین رسیدن به محل حادثه عوامل اورژانس نیز در صحنه حضور داشتند، متوفی مردی حدوداً سی ساله بود که به تأیید عوامل اورژانس حاضر در محل هیچ علائم حیاتی نداشته و به علت نامعلومی فوت کرده بود.

حاج جعفری تصریح کرد: نیرو‌های آتش‌نشانی با هماهنگی و حضور تیم تشخیص هویت نیروی انتظامی و قاضی کشیک، پیکر این فرد را به وسیله برانکارد مخصوص از ارتفاعات این منطقه به پایین کوه انتقال دادند.

وی متذکر شد: آتش‌نشانان پس از حدود دو ساعت راه‌پیمایی در مسیر‌های دشوار در ارتفاعات لتمان کن، سرانجام پیکر بی‌جان این مرد ناشناس را به پایین کوه و سطح جاده رساندند.

بنابر اعلام پایگاه خبری ۱۲۵؛ جنازه این شخص به عوامل انتظامی تحویل شد تا برای شناسایی و تعیین علت فوت به پزشکی قانونی منتقل شود.

کشف جسد مرد جوان در ارتفاعات کن +تصاویر

کشف جسد مرد جوان در ارتفاعات کن +تصاویر

کشف جسد مرد جوان در ارتفاعات کن +تصاویر

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۷
0
0
خدارحمتش کنه معلوم نیست چه درد ومشکلی داشته که زده بود به کوه
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار