یک طراح ژاپنی به نام «تاکو اومورا»، با استفاده از فناوری سه بعدی، لوگوی شرکت های معروف جهانی را به ابزارهای کاربردی روزمره تبدیل کرده است. نام پروژه ی او Trial and Error است. در این گزارش نمونه هایی از آثار این طراح ژاپنی را خواهید دید. هوندا، آدیداس، مکدونالدز، نایکی، لویس ویتون، بلوتوث، توییتر و ... از معروف ترین لوگوها هستند.
اختصاصی «تابناک باتو»؛ یک طراح ژاپنی به نام «تاکو اومورا»، با استفاده از فناوری سه بعدی، لوگوی شرکت های معروف جهانی را به ابزارهای کاربردی روزمره تبدیل کرده است. نام پروژه ی او Trial and Error است.
در این گزارش نمونه هایی از آثار این طراح ژاپنی را خواهید دید.
هوندا، آدیداس، مکدونالدز، نایکی، لویس ویتون، بلوتوث، توییتر و ... از معروفترین لوگوها هستند.
کیوپی
یاهو
برند Japan Convenience Store ژاپن
T-Point
کوکا کولا
تویز آر اس
آرنولد پالمر
Marudai
لوگوی برند Seino در شکلی خلاقانه
موس برگر (مک دونالد)
شرکت ژاپنی ایده میتسو
بولوتوث
پلی استیشن
آدیداس
نایک ایر جردن
توئیتر
هوندا
مک دونالد
جی آر
برند Maruchan و خلاقیت طراح ژاپنی
بونکاری
برند Gyoza Ohsho
یوتیوب
هر شرکت تبلیغاتی لوگوی خود را به اشکال مختلف تبلیغ می کنه، حالا اینا تا اندازه ای خلاقانه ترن