آدرس سایت اتمی تورقوزآباد تهران در گوگل‌مپ+عکس
کد خبر: ۱۲۲۹۷۴
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: 2018 October 01    -    ۰۹ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۰

ماجرای افشاگری تمسخر آمیز بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی طی روز‌های اخیر، بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های داخلی و خارجی به دنبال، و طنزپردازان و کاربران فضای مجازی را به واکنش طنز و تمسخر وی وا داشته است.

رسانه‌های مشهور اسرائیلی نیز اقدام نتانیاهو را شعبده بازی و تردستی عنوان کرده و کار وی را عامل تمسخرش از طرف ایرانی‌ها برشمرده است. به دنبال عملکرد مضحک و خنده‌دار نخست وزیر رژیم غاصب صهیونیستی و ادعای دور از واقعیت وی درباره انبار هسته‌ای ایران که به گفته نتانیاهو در «تورقوزآباد» واقع شده است، همچنان در رسانه‌های مختلف واکنش‌های متفاوتی را در بر دارد.

در حال حاضر اگر در برنامه گوگل مپ، عنوان «سایت اتمی» را جستجو کنید در مکانی به نام «تورقوزآباد» راکتور اتمی تهران که به گفته نتانیاهو در این منطقه واقع شده است را مشاهده خواهید کرد و البته چنین مطلبی در واقعیت پایتخت کذب است و صحت ندارد.

آدرس سایت اتمی تورقوزآباد تهران در گوگل‌مپ+عکس

باشگاه خبرنگاران

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۹
0
0
راستش من هم فکر می کردم تورقوزآباد فقط در مثل است تا اینکه یک روز جلوی مترو شهر ری دیدم که روی اتوبوس شهری نوشته شده (مترو شهر ری_تورقوزآباد) با این افشاگریهای جدید و داشتن خط اتوبوس شهری مطمئنم مکان پر اهمیتی است. به کلیه سرمایه گذاران ملک و زمین پیشنهاد می کنم بشتابید
ناشناس
|
Germany
|
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۹
0
1
بنده چند روز گذشته به این فکر می کردم که چه چیز باعث شده که نتانیاهو این اشتباه مذهک را انجام داده و تا به این حد خودش را در جهان کوچک و خار کند
به این نتیجه رسیدم که خداوند بخاطر کارهای ناشایست او دیگر رحمت خود را که بصورت نور است از او دریغ کرده و این باعث شده که دیگر نمی تواند ببیند و نمی تواند فهم کند و ازین پس هر کار که بکند اشتباه خواهد بود.
خداوند به فرعون هم مدتی مهلت داد و او را بوسیله پیامبر بزرگ خود حضرت موسی علیه السلام نصیحت کرد. تا زمانی که بلا نازل شد و دیگر فرعون نتوانست درست اندیشه کند و کارهایش همه اشتباه از کار در آمد.
خداوند اگر نور رحمت خود را از کسی دریغ کند، او در تاریکی مطلق فرو خواهد رفت و دیگر نجات دادنی نیست.
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۹
0
0
یه کم فکر کنیم و توجه داشته باشیم که در مراسمی به این مهمی و شخصی به نام نخست وزیر(غاصب) هیچ موقع خودش رو مضحکه قرار نمیده!!!
یا این موضوع درسته یا اینکه نیست!!
اگر نباشد مطمئن باشید مثل حمله شیمیایی در سوریه جوری مدرک سازی میکنن که خود نظام هم باورش میشه که اونجا انبار مواد هسته ای هست!!
پس مراقب باشیم!!
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار